Joninių proga moterims – milžiniška suknelė iš samanų ir gėlių (nuotraukos)

Floristas Marius Kiaunė per šias Jonines visoms moterims nusprendė padovanoti didžiulę prabangią suknelę, sukurtą iš samanų, darželio ir lauko gėlių. Menininkas „Panoramos“ prekybos centre dirbo visą naktį ir po 12 valandų darbo pakvietė pirmiausia garsias silpnosios lyties atstoves įsiamžinti su magišku laumių apdaru.
Su prabangia suknele ir žolėmis pradėtos švęsti Joninės.
Su prabangia suknele ir žolėmis pradėtos švęsti Joninės. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Visas samanas ir gėles susirinkau netoli tėvų namų, jas atsivežiau čia ir per dvylika valandų sukūriau šią suknelę“, – po darbingos nemigos nakties pasakojo floristas pažaliavusiais plaukais ir gamtos motyvais pailgėjusiomis blakstienomis.

Naujasis kūrinys, pavadintas laumės suknele, yra dviejų metrų aukščio – jo viršūnė papuošta bijūnų žiedais ir įvairiais lapais, o apačia sukurta iš samanų ir rasos lašelius imituojančių karoliukų. Kiekviena moteris, atėjusi į prekybos centrą, galės užsilipti ant specialių laiptukų ir nusifotografuoti su Joninių suknele.

Pirmosios tai padaryti išdrįso aktorė Kristina Savickytė-Damanskienė ir Agnieszka – pastarosios vyras negalėjo atitraukti nuo žmonos fotoobjektyvo.

„Seniau žmonės neturėjo kalendoriaus, todėl bijodami pražiopsoti trumpiausią naktį pradėdavo ją švęsti kelias dienas anksčiau. Todėl mes pradėdami švęsti Jonines nenusižengiame senovės tradicijoms“, – tikino Gintarės Karaliūnaitės mama žolininkė Adelė Karaliūnaitė, Joninių proga  tapusi laume.

Ji prieš Jonines visiems siūlė išgerti specialios laumių arbatos, juokaudama, kad jos poveikis paaiškėja kitą dieną.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis