„Kūriau rūbą aktyviai ir kosmopolitiškai miesto moteriai, kuriai puoštis kiekvieną dieną yra kasdienybė”, – sakė „Wicky“ mados prekės ženklo kūrėja Viktorija Rakauskienė.
Šaltajam sezonui skirtoje kolekcijoje juoda spalva perteikta įvairiu medžiagiškumu: šilku, kailiu, tiuliu, vilna, tafta. Jos derinamos tarpusavyje, komponuojant ir raudonus, baltus akcentus.
Pristatymo vieta – naujoji socialinė erdvė „Skaitykla” – pasirinkta neatsitiktinai. Jos interjerą gaubia moderni ir minimalistinė juodos spalvos estetika.
Choreografiją pasirodymui kūręs Šarūnas Kirdeikis sako, kad dar braižant kolekcijos pristatymo gaires, siekė šiuolaikiškoje erdvėje sukurti griežtą, aiškų, vizualiai patrauklų šou.
TAIP PAT SKAITYKITE: Į juodą mados renginį garsenybės atvyko pasipuošusios juodai
„Iš detalių susidaro visuma, todėl tiek garso takelyje, tiek scenografijoje, tiek funkciniame apšvietime ieškojau estetikos ir modernumo. Visi pasirodymo modeliai – gyvybingos, veržlios moterys, žinančios savo vertę, tačiau neprarandančios moteriškumo. Tai nėra beveidžių manekenių pasivaikščiojimas, o daugiau – gyvą žurnalo viršelio fotosesiją primenantis procesas”, – atskleidė Š.Kirdeikis.
Anot choreografo, kolekcijos pavadinimas „New Black” įpareigojo iš naujo pamatyti juodą spalvą judesyje, o rūbų įvairovė – kurti ryškius charakterius. Kontrastingais fonais įrėmintas pasirodymas alsuoja atmosferą, primenančią šiuolaikinių meno kūrinių ekspoziciją.
Kolekcijos įvaizdinės fotosesijos veidu tapo stilistė Agnė Jagelavičiūtė. „Agnė itin veikli ir stilinga miesto moteris, mokanti derinti aktyvią savo veiklą su turiningu laisvalaikiu ir kiekviename šiame etape atrodanti itin stilingai. Tokia ir turi būti moteris – visada pasitempusi ir pasipuošusi”, – sakė V.Rakauskienė.
Kolekcijos „New Black“ modelius galite pamatyti čia:
TAIP PAT SKAITYKITE: Į juodą mados renginį garsenybės atvyko pasipuošusios juodai
Daugiau pristatymo svečių – nuotraukų galerijoje: