Juozas Statkevičius: „Kai jau būsiu impotentas madoje, eisiu į politiką“

Menininkų, pramogų pasaulis ir politika. Ar šie pasauliai, kurie sukasi ant skirtingų ašių, susiduria tik pramoginėse laidose, kai reikia pasidalinti nugirstais gandais ir protingai pasamprotauti apie kokį nevienareikšmišką politinį sprendimą?
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

O gal menininkai kalbasi su politikais ir siūlo idėjas, kaip šie galėtų geriau juos suprasti? Ar menininkai galvoja apie politiką ir politikus, kurių sprendimai lemia jų mokamų mokesčių dydį, gydymo paslaugų kainą ir pensiją?

Tokias temas žinomiausias ir populiariausias lietuvių dizaineris Juozas Statkevičius aptarė duodamas išskirtinį interviu „Info komentarams“ su Indre Makaraityte.

Info TV nuotr./Juozas Statkevičius ir Indrė Makaraitytė
Info TV nuotr./Juozas Statkevičius ir Indrė Makaraitytė

Dizaineris, kuris netrukus pristatys savo naujausią kolekciją, pateikia daug netikėtų įžvalgų, kodėl ilgai nesidomėjo tuo, kas vyksta Lietuvoje ir kodėl kasdienės Lietuvos politinės aktualijos jam tampa vis svarbesnės. Natūriniai mainai – taip, kaip Lietuvos kaime ne visai žiloje senovėje – šiuo metu gyvena menininkai ir šioje grandinėje viena didelė grandis – politikai.

Rengęs ne vieną Lietuvos politiką, kūręs jam stilių, neretai mūsiškius Seimo narius lyginantis su Didžiosios Britanijos parlamentarais bent aprangos ir stiliaus požiūriu, J.Statkevičius sako, kad į politiką eis nebent tik tada, kai nieko nebegalės padaryti mados sferoje.

„Kai jau būsiu impotentas madoje, eisiu į politiką“, – sako J.Statkevičius.

Apie meną ir politiką bei menininkų kasdienybę realiame gyvenime, kuriame reikia mokėti mokesčius, bendrauti su valdininkais ir kartais tenka net susirgti – pokalbis su Juozu Statkevičiumi „Info komentaruose“.

Info TV nuotr./Juozas Statkevičius
Info TV nuotr./Juozas Statkevičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis