Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Juozo Statkevičiaus kolekcijos pristatymo išlaidas apmokėjo garsiausi Lietuvos milijonieriai

Lietuvos mados korifėjumi tituluojamas dizaineris Juozas Statkevičius (44) lapkričio 5 dieną surengs savo penktąjį mados šou. Drabužių kūrėjas prisipažįsta, jog parduoti bilietus ir surinkti pilną areną žiūrovų buvo kaip niekada sudėtinga. Juozą išgelbėjo turtingi bičiuliai, kurie pasiūlė savo finansinę paramą.
Juozas Statkevičius
Juozas Statkevičius / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

Prieš keletą dienų vieno socialinio tinklo paskyroje J.Statkevičius paragino pirkti bilietus į savo pavasario–vasaros kolekcijos pristatymą, piktindamasis, kad bilietų kasose liko krūva neišpirktų bilietų.

„Įdomūs tie lietuviai: kai nėra bilietų – veržiasi, o kai jie specialiai padaryti, tada neperka. Nieko, man karūna nenukris, tik jums bus gėda, kai pamatysite, jog turėjau jus raginti. Nieko tokio, smulkmena, dėl jūsų stengiuosi. Vieną dieną, kai dirbsiu Paryžiuje norėsite pamatyti, tik, deja, negalėsite. Dėkingas tiems, kas turi bilietus, nuoširdžiai – jūsų Juozas“, – socialiniame tinkle prieš keletą dienų širdgėlą liejo dizaineris.

Pauliaus Gasiūno nuotr./Juozas Statkevičius
Pauliaus Gasiūno nuotr./Juozas Statkevičius

Portalo Žmonės.lt paklaustas, ar išties kolekcijos pristatymas vyks pustuštėje salėje, Juozas Statkevičius džiaugėsi, kad situacija per kelias dienas pasikeitė.

„Dabar bilietų jau beveik nėra, bet dėl to reikėjo kovoti. Aš tikrai neturiu tiek pinigų, kad daryčiau kažkokią nežmonišką reklamą, bet kartais žmonės per savo darbus ir skubėjimą nepagauna informacijos, kada ir kas bus“, – pasakojo J.Statkevičius.

Dizaineris įžvelgia kitą problemą – lietuviai esą nori patekti į renginius nemokamai.

„Visi sako: „duokit pakvietimų ir viskas“, bet žmonės net nepagalvoja, jog aš turiu padaryti tris spektaklius, kad vienai kolekcijai nupirkčiau sagas“, – piktinosi Juozas. Dizaineris sakė nesuprantantis kodėl tautiečiai nevertina meno ir nenori mokėti už bilietą į pristatymą. „Niekas nesusimąsto, kad man reikia 40 merginų ir apie 20 vaikinų išdažyt ir apšviesti, kas kainuoja labai daug, reikia įpakuoti visą tą produktą, reikia samdyti grimuotojus, reikia kosmetikos, reikia daryt reklamą, reikia daryti dekoraciją, kad ta kolekcija būtų pristatyta, o dar arenos nuoma“, – apie kolekcijos kaštus portalui Žmonės.lt kalbėjo J.Statkevičius.

Tačiau pinigų Juozas vis dėlto surado. Kone pusę dizainerio kolekcijos pristatymo išlaidų padengė verslininkai – Lidija Lubienė, Jolanta Uspaskich ir Tautvydas Barštys. „Jie yra tikri mados mylėtojai ir aš esu jiems labai dėkingas, nes pristatymui išleistos sumos yra nežmoniškos“, – pasakojo J.Statkevičius.

Žmonės.lt nuotr./Tautvydas Barstys ir Jolanta Uspaskich
Žmonės.lt nuotr./  Tautvydas Barštys ir Jolanta Uspaskich

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos