„Noriu užbėgti nuomonėms už akių, atsakant, kad apatinis trikotažas, kūno juostos, chalatai su inicialai – tikrai išliks dominuojančiomis prekėmis „Le Mirage“ asortimente, tačiau, kaip ne kartą minėjau anksčiau, planavome nustebinti savo klientus didelėmis naujienomis, ir štai – jos jau čia“, – pasakoja mergina.
Kol kas Justina pristato 3-ų modelių sukneles, tačiau pateikia didelę spalvų variaciją. „Visą „Le Mirage“ asortimentą siuvame Lietuvoje, todėl galimas ir spalvos konkretus parinkimas, ir modelio pakeitimai. Su kiekvienu klientu bendraujame individualiai, išsiaiškinant išmatavimus, reikalingus kuo tikslesniam rezultatui. Už tai neimame jokio papildomo mokesčio – mūsų tikslas, kad prekę galėtų įsigyti visos svajojančios, todėl tikrai daug dėmesio ir laiko skiriame tiekėjų paieškai, kas leidžia kaip įmanoma labiau sumažinti kainą.“
Justina teigia, kad jos pristatomos suknelės tikrai nėra naujiena rinkoje ar unikalus, pirmą kartą matomas modelis, tačiau pateikia ir savus pranašumus.
„Mūsų tikslas tikrai ne dviratį išrasti, o pasiūlyti prekę, kuri tiktų ir patiktų daugumai merginų, o, svarbiausiai, būtų adekvatus kainos ir kokybės santykis. Man juokinga, kai panašų asortimentą, tik akivaizdžiai didesne kaina, siūlantys konkurentai garsiai piktinasi, jog modeliai ar medžiagos panašios – kyla klausimas, kaip gali neturėti panašumų, kai pristatomas klasikinis, daugybę metų egzistuojantis modelis?“, – šypsosi J.Stambrauskaitė.
Mergina tikina, jog ir su šiomis suknelėmis ji tikrai neapsiribos ir ateityje pristatyt dar ne vieną naujieną. „Mano galvoje tiek minčių, kad galėčiau pristatyti dar kelis prekinius ženklus, tik, deja, fiziškai neturiu tam laiko. Galiu pasakyti tik tiek, kad rudeniop pristatysime miego aksesuarus, o visi kiti planai – lai lieka paslaptyje. Juk sakoma: tu planuoji, o Dievas juokiasi“, – nuoširdžiai kalbėjo Justina.