K.Meschino italų spaudoje vadinama garsiausia „influencere“ Baltijos šalyse

Nuomonės formuotoja Karolina Meschino susilaukė ypatingo dėmesio iš italų spaudos. Romoje įsikūrusiame laikraštyje „Il Messaggero“ rašoma, kad ji pati garsiausia „influencerė“ Baltijos šalyse bei minima jos kilmė iš mažo miestelio Itri, esančio Italijos centre.
Karolina Meschino
Karolina Meschino / Asmeninio archyvo nuotr.

„Il Messaggero“ teigia, kad Karolina Meschino yra garsiausia nuomonės formuotoja Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje per pastaruosius trejus metus.

Straipsnyje minima, kad Karolina moka kalbėti penkiomis kalbomis – italų, rusų, lietuvių, ispanų ir anglų.

Paminėta ir jos muzikinė karjera bei vaizdo klipas, „YouTube“ platformoje susilaukęs 2.5 milijonų peržiūrų.

VIDEO: Karolina Meschino - Story feat. Retro (Prod. by Nothing Personal)

Bene svarbiausias akcentas skirtas jos stiliaus pojūčiui, kurį lavino studijuodama Milane.

„Mane įkvėpė močiutė, kuri turėjo drabužių gamyklą, ir mama, turėjusi didžiausią drabužių parduotuvę Baltijos šalyse“, – teigė ji.

Italų spaudoje taip pat rašoma apie jos intensyvų gyvenimo laiką, kai miegodavo vos keturias valandas, nes buvo labai užimta dėl žiniasklaidos dėmesio, darbo reportere, fotosesijų bei filmavimųsi. Vis dėlto pandemijos metu K.Meschino įsteigė savo prekės ženklą ir ėmė pardavinėti savo kurtus drabužius.

Be viso to, dėmesio skirta ir asmeniniam Karolinos gyvenimui. Aprašyti jos santykiai su sužadėtiniu reperiu, žinomu sceniniu vardu OG Version ir jų dukra Izabelė.

„Man mes primename rytų Chiaros Ferragni ir Fedezo (garsi italų pora – socialinių tinklų žvaigždė ir reperis)“, – šypsojosi Karolina.

Straipsniu italų spaudoje Karolina Meschino pasidalijo ir savo socialiniuose tinkluose.

„Tai mano pirmasis interviu itališkai“, – pridėjo ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų