Kiek daugiau nei prieš porą mėnesių vykusioje konkurso „Samsung Galaxy Dream“ atrankoje įgimtu talentu ir charizma komisiją sužavėjusi Kristina turėjo įveikti Karolinos Toleikytės paruoštus iššūkius: pasirengti profesionalų fotografijų aplanką su žinomu mados fotografu Gediminu Žilinsku, dalyvauti modelių atrankose bei prabangių batelių karaliaus Jimmy Choo garbei surengtame gimtadienio vakarėlyje. Kaip mados naujokei sekėsi?
„Neslėpsiu, dėl visų „Samsung Galaxy Dream“ iššūkių jaudinausi, tačiau viskas buvo labai įdomu. Konkurso metu po truputį pildosi mano svajonės: fotografavausi Gedimino Žilinsko studijoje ir likau sužavėta jo profesionalumu bei mokėjimu patarti net ir mažai patirties turinčiam žmogui – ne veltui jis vienas geriausių mūsų šalyje. Kita nauja patirtis – dalyvavimas Jimmy Choo gimtadienyje. Puikus jausmas dėvėti Juozo Statkevičiaus suknelę, avėti legendinės firmos batelius ir dalyvauti aukščiausio lygio renginyje su tokiais modeliais, kaip Karolina“, – įspūdžius pasakoja pradedantis modelis.
„Samsung Galaxy Dream“ ambasadorė K. Toleikytė Kristinai negaili pagyrų. „Kristina nuo pat projekto pradžios parodė, kad nori kuo daugiau išmokti ir pažinti. Tai labai geras požiūris. Žinoma, norint tapti profesionaliu modeliu, dar teks pasistengi. Linkiu nesustoti, nepasiduoti atsiradus sunkumams ir mokytis iš pačių geriausių“, – kalba garsus modelis.
Čia turėtų padėti ryžtingas Kristinos charakteris. „Visada stengiuosi būti maloni, įsidėmėti, kas man sakoma ir padaryti viską teisingai. Svarbi ne tik modelio išvaizda, bet ir vidinės savybės“, – įsitikinusi mergina. Tiesa, Kristina savo įgūdžius vertina kritiškai ir teigia, kad jai, kaip modeliui, dar reikėtų padirbėti – tobulinti savo išraišką, figūrą, vaikščiojimą podiumu. Šių dalykų pasimokyti mergina tikisi, ruošiantis projekto kulminacijai, lapkričio 24 d. vyksiančiame „Mados Injekcijos“ finale, kurio metu savo kolekcijas pristatys jauni dizaineriai.
Kristina džiaugiasi, kad prie talentų paieškų prisideda ir tokios technologijų kompanijos, kaip „Samsung“. Juk be išmaniųjų technologijų, telefono kameros, įvairių programėlių neapsieinama ir mados pasaulyje. O tokių telefonų, kaip rožinio aukso „Samsung Galaxy S7”, dizainas taip pat sukurtas, atsižvelgiant į mados tendencijas.
„Samsung Galaxy Dream“ konkursas vyksta antrą kartą visose trijose Baltijos šalyse. Jo tikslas – paskatinti jaunus ir talentingus žmones svajoti bei nestokoti inovatyvių idėjų. Šį kartą dalyvauti konkurse buvo kviečiami tie, kurie savo ateitį sieja su mados pasauliu. „Rengdami tokio tipo iniciatyvą norėjome parodyti, kad Lietuvoje gausu talentingų žmonių, kuriems kartais reikia pagalbos ar nedidelio paskatinimo žengti savo svajonės link“, – sako „Samsung Electronics Baltics“ vadovas Lietuvoje Simonas Skupas.
Kaip Kristinai sekėsi įveikti „Galaxy Dream“ iššūkius, galite pažiūrėti čia: