Karolina Toleikytė nuoga įsiamžino Juozo Statkevičiaus kvepalų reklamoje

Mados dizaineris Juozas Statkevičius pristatė antrus savo vardinius kvepalus, kurių reklaminiu veidu tapo Karolina Toleikytė. Mergina pozuodama drąsiai nusimetė drabužius ir, kaip pati sako, už tokį ekstravagantišką kadrą sulaukė tik teigiamų komentarų.
Karolina Toleikytė
Karolina Toleikytė / Asmeninio albumo, Žygimanto Gedvilos nuotr.

Karolinos Toleikytės draugystė su J.Statkevičiumi užgimė jau prieš gerus 6 metus. Ne kartą ji yra pristačiusi dizainerio kolekcijas, vakarėliuose pasirodo su jo sukurtu įvaizdžiu.

„Atsiduodu visada į jo rankas ir, manau, kad nėra talentingesnio dizainerio “, – šypsojosi mergina.

Reklaminiu Juozo Statkevičiaus kvepalų veidu tapusi Karolina Toleikytė 15min pasakojo, kad pasiūlymą įsiamžinti reklamoje iš bičiulio gavo jau prieš metus. Tuomet ji nė akimirksniu nesuabejojo ir iš karto sutiko įgyvendinti jo idėją.

„Aš esu Juozui už tai labai dėkinga. Žinojau, kad jis viską padarys tobulai, žinant tą faktą, kad reklamoje fotografavausi nuoga. Jei su tavimi dirba profesionalų komanda – negali būti neskanu. Aš už tai, kad reklamoje viskas būtų švaru, gražu. Kai viskas padaroma estetiškai, kodėl gi ne“, – sutikta viename renginyje pasakojo manekenė.

O reklaminis kadras – išties vertas dėmesio. Fotografo Tomo Kauneckio įamžintoje nuotraukoje matyti, kad Karolinos Toleikytės kūnas buvo papuoštas raudonos spalvos tatuiruotėmis. Mergina pozavo nuogut nuogutėlė raudoname kvepalų buteliuke. Tiesa, J.Statkevičius netrukus žada pristatyti ir dar vieną aromatą, šioje reklamoje Karolina įkūnijo deivės skulptūrą.

Asmeninio albumo nuotr./Karolina Toleikytė Juozo Statkevičiaus kvepalų reklamoje
Asmeninio albumo nuotr./Karolina Toleikytė Juozo Statkevičiaus kvepalų reklamoje

Su garsiais prekių ženklais dirbanti lietuvė tokioje itin atviroje fotosesijoje pozavo jau ne pirmą kartą ir dėl to nė kiek nesuka galvos. Dar 2017 metais ji nusifotografavo avinti vien „Christian Louboutin“ aukštakulniais, kaip tikra krikštamotė, sėdinti įsitaisiusi tarp keturių, jai pagarbą atiduodančių, kostiumus vilkinčių vyriškių. Anot Karolinos, kūnas – tik darbo įrankis, kuris padeda pasiekti norimą rezultatą, įgyvendinti idėją.

„Kai dirbi su profesionalais apie nuogumą negalvoji. Tai yra kūrybinis procesas, menas ir niekas tuo neseksualizuoja“, – mano K.Toleikytė.

Gedimino Žilinsko nuotr./Karolina Toleikytė
Gedimino Žilinsko nuotr./Karolina Toleikytė

O kai naujausias jos ekstravagantiškos fotosesijos kadras išvydo dienos šviesą, mergina nieko nelaukusi ja pasidalijo su sekėjais socialiniuose tinkluose ir pasakojo sulaukusi tik teigiamų komentarų.

Toks malonus dėmesys nustebino ir pačią K.Toleikytę, nes reklama, anot jos, tikrai labai drąsi.

„Galbūt negavau piktų komentarų, nes tai menas. O tai, kas jį supranta, neturi nė menkiausios priežasties pasakyti kažko neigiamo“, – šypsojosi Karolina.

Nauju reklaminiu fotosesijos kadru pasidalijo, žinoma, ir Juozas Statkevičius. Pistatydamas naują savo produktą komentaruose po viena iš nuotraukų jis rėžė: „Tai yra geriausia, kas gali būti mūsų tamsos pelkėje.“

Lietuvos mados dizaineris džiaugėsi, kad jo naujus kvepalus jau teigiamai įvertino ir pasaulinės kvepalų organizacijos prezidentė, kurios nuomonė, pabrėžė J.Statkevičius, jam itin svarbi.

„Ir tai, žinoma, ne lietuviškam skoniui, bet man nesvarbu, juk aš mokau, rodau, kas yra aukšta klasė“, – apie savo naujus kvepalus kalbėjo dizaineris.

Anot pačio Juozo, Prancūzijoje pagaminto kvapiojo vandens reklamos veidu tapusi Karolina Toleikytė padėjo idealiai įgyvendinti jo sugalvotą idėją.

„Reklama puiki, pasaulinio standarto. Bus du nauji aromatai! Du skirtingi įvaizdžiai. Labai didžiuojuosi, tai yra aukštas meninis lygis, daugiau neturiu, ką pridurti“, – 15min apie naujo produkto reklamą komentavo J.Statkevičius.

Tiesa, pridurti vėliau jis dar atrado ką ir po kurio laiko parašęs žinutę teigė, kad šis įvaizdis, anot jo, yra genialus. „Ir tai faktas! Estetika, elegancija, subtili erotika – visa, kas intriguoja, o intriga yra emocijos. Skonis, grožis visada laimi! Ačiū už dėmesį“, – dar spėjo ir padėkoti dizaineris.

TAIP PAT SKAITYKITE: Fotosesijoje be drabužių įsiamžinusi Gabrielė Rutkauskienė: „Svarbiausia, kad patinku sau“

TAIP PAT SKAITYKITE: Fotosesijoje be drabužių įsiamžinusi Goda Alijeva: „Dingo noras įtikti ir patikti“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis