Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Karštą dieną Oksana Pikul-Jasaitienė pasidalijo pikantiška nuotrauka iš „Olialia“ laikų

Niekam ne paslaptis, kad grupės „Naujos pupytės“ lyderė Oksana Pikul-Jasaitienė kadais buvo viena iš seksualiųjų „Olialia“ mergaičių.
Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje
Oksana Pikul-Jasaitienė „Olialia“ reklamoje / Asmeninio albumo nuotr.

Šis karštas prekės ženklas buvo toks populiarus, kad su ilgakojų šviesiaplaukių merginų atvaizdais kurti ne tik seksualieji kalendoriai, bet ir gamintos įvairios „Olialia“ ženklo maisto prekės – bulvių traškučiai, gėrimai, ledai...

Karštą pirmadienio rytą O.Pikul-Jasaitienė pasidalijo nuotrauka, kurioje ji reklamuoja „Olialia“ prekės ženklo ledus. Kailinė kepurė, plati šypsena, ryškiai raudona liemenėlė: ne tik vyrų, bet ir moterų žvilgsniai prieš keletą metų krypo tokios reklamos link.

„Radau seną, bet mielą reklamą. Karštai vasaros dienai“, – po ja šypsodamasi parašė Oksana.

Jos gerbėjai su nostalgija atsiminė tokius ledus, gyrė, kad jie buvo gardūs, o štai kiti negailėjo paspaudimų „patinka“ po viliojančia reklama.

Žmonės.lt primena, kad „Olialia“ prekės ženklas iš prekybos dingo 2011-ųjų rudenį. Tuomet „Olialia“ atstovai teigė, jog viskas turi pradžią ir pabaigą, todėl pasitraukti jie nusprendę tuomet, kai prekės ženklas buvo dar labai populiarus, o ne visiškai išsisėmęs.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Oksana Pikul

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos