Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kas ir kada grąžins Nelly gerbėjams 25 tūkst. litų už atšauktą koncertą Vilniuje?

Žinomo JAV reperio Nelly koncertas Vilniuje, kuris jau kartą buvo perkeltas iš balandžio mėnesio į gegužės 10-ąją, buvo atšauktas dėl įsiplieskusių ginčų dėl pinigų. Atlikėjo gerbėjai, įsigiję bilietus į koncertą, atsidūrė aklavietėje. Koncerto organizatorius, įmonė „Biennale Inter LP“ iš Londono, ir bilietų platintojas „Ticketpro Baltic“ kratosi atsakomybės, kas turėtų grąžinti pinigus žmonėms.
Nelly
Nelly / AFP/„Scanpix“ nuotr.

Bilietų parduota už 25 tūkst. litų

„Nuo bilietų prekybos pradžios mums nebuvo sumokėtas nė vienas litas, nors bilietų buvo parduota už 25753 litus. Pagal sutartį, kas savaitę turėjo būti pervedami pinigai. Jokios oficialios informacijos apie nemokumą nebuvo gauta 1,5 mėnesio nuo bilietų prekybos pradžios“, – teigė „Biennale Inter LP“ atstovas Peteris Zdanovsky.

Anot jo, nevykdydama įsipareigojimų ir nemokėdama pinigų už parduotus bilietus be jokio išankstinio paaiškinimo įmonė „Ticketpro Baltic“ sukėlė grėsmę jų santykiams su atlikėju, verslo partneriais, investuotojais ir Nelly gerbėjais.

Koncerto organizatoriaus reikalavimai bilietų platintojui

„Biennale Inter LP“ reikalauja „Ticketpro Baltic“ apsaugoti pirkėjų teises, todėl koncertą organizuojanti įmonė teigė, kad bilietų platintojas yra įpareigotas 100 proc. kompensuoti pirkėjams pinigus už nupirktus bilietus į atlikėjo koncertą. Taip pat „Ticketpro Baltic“ yra įpareigota sumokėti kompanijai 3900 eurų baudą dėl atšaukto renginio. Bilietų platintojas taip pat privalo kompensuoti išlaidas renginį organizavusiai įmonei, jei tokių dėl atšaukto renginio atsiras.

Pirkėjas gali skambinti ir reikalauti pinigų iš organizatoriaus

Susisiekus su „Ticketpro Baltic“ atstovu  Deividu Afarjancu šis teigė: „Kiekvienam žmogui, kuris pirko bilietą, yra duodamas organizatorius kontaktas. Jis bet kada gali skambinti ir reikalauti grąžinti pinigus.“

Anot  D.Afarjanco,  jų įmonė vykdo visus sutartinius įsipareigojimus. „P.Zdanovsky turi sutartį, žino visas sąlygas, kada mes galime pradėti grąžinti pinigus. Mes, kaip bilietų platintojai, pagal bilietų pirkimo taisykles negrąžiname pinigų tol, kol organizatorius neužsako iš mūsų tokios paslaugos, t.y. nesumoka mums už tai. Antraip mes to nedarome ir nesame įsipareigoję to daryti“, – sakė D.Afarjancas.

Vyras atviravo, kad toks nesusipratimas su organizatoriais – pirmas jų praktikoje ir jis tikisi, kad šis kuriozas gražiai išsispręs.

Paklaustas, kiek laiko bilietus įsigiję žmonės bus priversti laukti, Deividas Afarjancas negalėjo įvardyti tikslių datų.

„Viskas priklauso nuo jų pozicijos, mes savo atsakymus privalome pateikti per 10 dienų. Į visus terminus mes visada telpame“, – teigė pašnekovas. Anot jo, šiuo metu konfliktas yra sprendžiamas konsultuojantis su teisininkais, tačiau „Ticketpro Baltic“ atstovas patikino, kad tikrai bus kreiptasi į Lietuvos teisines instancijas dėl moralinės žalos atlyginimo.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs