Kauno klube – Godos Alijevos ir Driule XL debiutas: pristatė „Pop Art“ drabužių kolekciją

Penktadienio naktį klube „Mojo Lounge Kaunas“ vyko išskirtinis vakarėlis „Pop Art“. Tai – nauja atlikėjos Godos Alijevos ir Lietuvos didžėjaus Audriaus Kolesnikovo, žinomo kaip Driule XL, staigmena klubinėtojams.
„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“
„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“ / Tomo Petrovskio nuotr.

Duetas vasario 9–10 dienomis naktiniuose klubuose pristato išskirtinę „Pop Art“ šou drabužių kolekciją, kurią sukūrė kartu.

„Ne kartą esu įgyvendinusi įvairius projektus tiek kurdama darbo drabužius, tiek šou skirtus kostiumus. Audriaus idėjos, kaip turėtų atrodyti mūsų bendras darbas, mane sudomino. Jam tiko mano braižas, o man – jo sprendimai“, – su šypsena pasakojo G.Alijeva

Tomo Petrovskio nuotr. /„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“
Tomo Petrovskio nuotr. /„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“
Tomo Petrovskio nuotr. /„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“
Tomo Petrovskio nuotr. /„Pop Art“ drabužių kolekcijos pristatymas klube „Mojo Lounge Kaunas“

Driule XL teigia, jog žaisti madą šį kartą juos įkvėpė „Pop Art“ menas.

Nors prieš tai nė vienas iš jo kurtų bei demonstruotų drabužių nebūtų tikęs į tradicinį pokylį, klasės susitikimą ar giminės suvažiavimą, tačiau šįkart duetas pateikė ir keletą gatvės stiliaus drabužių tinkančių dėvėti ir kasdienai.

Kolekcijos pristatymuose, kurie vyks dviejų didmiesčių naktiniuose klubuose, laukia daug netikėtų pasirodymų, gausybė šokėjų ir pakeistos klubų erdvės.

Daugiau akimirkų – galerijoje:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis