Kęstas Rimdžius: „Aš tapau Margaritos Švėgždaitės plaukų stilistu, ji mainais – mano kolekcijos reklaminiu veidu“

Ketvirtadienio vakarą „Decolte“ butike Vilniuje stilistas Kęstas Rimdžius pristatė jau trečią savo kolekciją moterims. Į pristatymą susirinko gausus būrys stilisto artimų draugų ir kolegų.
Kęstas Rimdžius
Kęstas Rimdžius / Lukas Balandis / BNS nuotr.

„Kolekcija, kurioje yra 24 skirtingi „ready to wear“ (liet. paruošti dėvėjimui) drabužiai, buvo pradėta kurti gegužę. Ji skiriasi nuo mano kitų kolekcijų tuo, kad ji yra klasikinė, skirta miesto moteriai ir viskas tarpusavyje labai dera“, – portalui Žmonės.lt pasakojo Kęstas.

Stilistas teigė, kad šiuolaikinė miesto moteris, anot jo – dirbanti, auginanti du vaikus, norinti visada atrodyti gerai, turinti vyrą, kuris jai nuolatos sako komplimentus, taip pat norinti atkreipti kitų vyrų dėmesį, daug keliaujanti, besidominti mada ir besigilinanti į savo įvaizdį.

K.Rimdžius džiaugėsi, kad visus kolekcijos drabužius moteris gali derinti ir keliauti ne tik į darbą, bet po jo užsukti ir į barą ar savaitgalį kažkur išlėkti su draugais – viskas labai yra funkcionalu ir praktiška. Stilistas drabužiams parinko subtilias spalvas: dominuoja tamsūs žemės spalvų tonai, pilkos spalvos atspalviai, baklažano ir mėlyno dūmo spalvos.

Kęstas Rimdžius: „Aš nesu dizaineris“

„Visi manęs klausia, tai kuo skiriasi ši kolekcija nuo kitų dviejų. O gi, niekuo! Joje nėra nieko naujo. Tai tiesiog yra drabužiai, atitinkantys šio sezono tendencijas. Aš nesu dizaineris. Aš nekuriu mados, naujų sistemų ar struktūrų. Aš esu žmogus, kuris ima tai, kas yra aktualiausia ir kas bus madinga šį sezoną“, – atviravo K.Rimdžius.

Paklaustas, kiek pats stilistas prisidėjo prie drabužių kūrimo – nuo idėjos iki realizavimo, Kęstas pasakojo, kad eskizai – jo darbas.

„Pats rinkau audinius ir džiaugiuosi, kad pavyko atsigabenti labai aukštos kokybės audinių iš Italijos. Važiavau pas siuvėjas, pats dariau pirminius bandymus, sėdėjau fotosesijoje. Dalyvavau visame procese. Natūralu, kad galutinis išpildymas buvo patikėtas siuvėjoms, bet visame procese nuolat dalyvavau“, – kalbėjo stilistas.

Roko Darulio nuotr./Margarita Švėgždaitė
Roko Darulio nuotr./Margarita Švėgždaitė

Margaritos Švėgždaitės honoraras – plaukų kirpimas

K.Rimdžiaus kolekcijos reklaminiu veidu tapo garsus Lietuvos modelis Margarita Švėgždaitė. Deja, ji negalėjo ketvirtadienio vakarą dalyvauti kolekcijos pristatyme, nes šuo metu lankosi Niujorke.

Kęstas negailėjo gerų žodžių M.Švėgždaitei ir prisipažino, kad labai norėjo, kad būtent ji taptų jo kolekcijos reklaminiu veidu.

„Įsivaizdavau aukštą šviesiaplaukę moterį, kuriai nėra šešiolika. Žinote, visi kažkaip Lietuvoje pakvaišę dėl jaunystės kulto, o man norėjosi jau susiformavusios asmenybės. Margarita atitiko mano viziją. Mūsų pažintis su ja įvyko labai paprastai, parašiau jai per „Facebook“ ir ji sutiko. Tada prasidėjo honoraro klausimas ir ji pasakė, kad neims iš manęs pinigų, nes iš savų neima. Bet paprašė, kad už tai ją apkirpčiau, nes pirmiausia aš esu plaukų stilistas“, – prisiminė pažintį su garsiu modeliu K.Rimdžius.

Pasidžiaugti Kęsto sėkme ir įvertinti jo kurtų drabužių atvyko stilisto bičiuliai ir draugai. Į pristatymo vakarą „Decolte“ butike užsuko Agnė Grigaliūnienė, Justė Arlauskaitė-Jazzu, Agnė Jagelavičiūtė, Saugirdas Vaitulionis, Skaiva Jasevičiūtė ir kiti. Svečiai vaišinosi cukraus vata, mėgavosi gėrimais ir linksmai šnekučiavosi, vertindami K.Rimdžiaus kūrybą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų