Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Kimono modeliu tapusi S.Mykolaitytė: „Šis drabužis – vasaros atradimas“

„Jei norite per atostogas nesijaudinti dėl aprangos, įsigykite kimono“, – šypsosi dizainerė Aira Misevičienė. Ji pristato naują kolekciją, kurioje keturiolika skirtingų vasaros karščiu alsuojančių kimono modelių, o naujosios kolekcijos veidu tapo modelis Solveiga Mykolaitytė.
Solveiga Mykolaitytė
Solveiga Mykolaitytė / Naglio Bieranco nuotr.

Žinomas modelis sako, kad šis drabužis jai yra vasaros atradimas, be kurio nebeįsivaizduoja atostogų.

Neseniai Meksikoje atostogavusi manekenė pasakojo sulaukusi labai daug komplimentų dėl savo išskirtinio kimono. Užsieniečiai negailėjo gražių žodžių ir klausė, kur tokį būtų galima įsigyti.

„Per atostogos paplūdimyje norisi gražiai atrodyti. Diena, praleista prie jūros, man yra maža šventė. O per šventes juk reikia puoštis. Kimono yra labai patogus drabužis. Užsimeti jį ir gali keliauti iki baro išgerti sulčių, prisėsti paplūdimio restorane ar linksmintis vakarėlyje“, – pranešime spaudai cituojama Solveiga.

Naglio Bieranco nuotr./Solveiga Mykolaitytė
Naglio Bieranco nuotr./Solveiga Mykolaitytė

„Abi su Solveiga esame iš Marijampolės, o ji mielai sutiko prisidėti prie mano idėjos. Solveiga – profesionalus modelis, turi idealią figūrą. Be to, ji labai natūrali, švelniai banguotais plaukų. Lyg būtų nužengusi iš karštos vasaros dienos paplūdimyje“, – priežastis, kodėl naujausiai kolekcijai pasirinko būtent S.Mykolaitytę, vardina kūrėja.

Idėja kurti kimono A.Misevičienei gimė visai netikėtai. Moteris vyko atostogų ir nusprendė įsigyti patikusį kimono. Kūrybinga moteris pagalvojo, kad ir pati sau galėtų panašų pasisiūti.

Šios minties įkvėpta, baigė siuvimo kursus, nusipirko siuvimo mašiną, audinių. O jau netrukus turėjo svajonių kimono. Jis labai patiko draugėms, vėliau kimono pamatė draugių draugės.

Naglio Bieranco nuotr./Solveiga Mykolaitytė
Naglio Bieranco nuotr./Solveiga Mykolaitytė

„Norėjau per atostogas būti ryški, pastebėta ir išskirtinė. O viskas virto mažyčiu verslu – prekės ženklu“, – šypsosi prekės ženklo kūrėja.

Antrus metus paplūdimio aprangą kurianti moteris savo klientėms stengiasi pasiūlyti kuo daugiau skirtingų kimono modelių ir audinių raštų. Populiariausi – ryškiaspalviai, puošti palmių raštais ar flamingais.

Drąsiausioms siūloma pasipuošti prie kimono derančiu turbanu. „Kimono By A.M.“ žada neapsiriboti tik kimono siuvimu. Jau netrukus lietuviškos mados mylėtojams bus pasiūlyti maudymosi kostiumėliai, šlepetės, paplūdimio krepšiai.

„Įdomu tai, kad aktyviausiai kimono perka įpusėjus rudeniui. Merginos vyksta atostogauti į šiltus kraštus, o ten nori pasipuošti. Kimono labai gražiai atrodo nuotraukose – žydros jūros ir smėlio fone. Itin populiari vienoda mamos ir dukros apranga. Siūlome kimono ir vyrams. Tiesa, lietuviai kol kas sunkiai įsileidžia šią naujovę į savo spintą“, – šypsosi kūrėja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?