Klaipėdos meras: „Savaitgalis ilgai košmaru sapnuosis puikaus Karklės festivalio rengėjams“

Savaitgalį Klaipėdos rajone Karklėje, prie Baltijos jūros, vykęs festivalis „Karklė Live Music Beach“ – vis dar diskusijų centre. Negailestingas lietus nutraukė kelis koncertus, o pramogoms po atviru dangumi netinkamai pasiruošę festivalininkai keikė ir gamtą, ir organizatorius, pamiršdami save...
Karklės festivalis 2014
Festivalis „Karklė 2014“ / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Tie patys burnojantys festivalio dalyviai, pasibaigus renginiui, išvyko teritoriją prie jūros pavertę tikrų tikriausiu sąvartynu...

Savo nuomonę apie Karklės festivalį socialiniame tinkle išsakė Klaipėdos meras, profesionalus džiazo muzikantas trimitininkas Vytautas Grubliauskas. Jis festivalio organizatoriams linki, atlaikius kritiką ir išmokus visas pamokas, „ruoštis kitų metų fiestai, kad ir kaip sunku šiai minutei visa tai beatrodytų.“

Publikuojame V.Grubliausko nuomonę, o skaitytojus kviečiame diskutuoti komentaruose – gal buvote festivalyje, kokie įspūdžiai, ką gero ir ką blogo patyrėte?

„Manau, kad šis savaitgalis dar ilgokai košmaru sapnuosis šio neabejotinai puikaus festivalio organizatoriams, kurių psichologinės būsenos bei savijautos nelinkėčiau net ir priešui.

Viešojoje erdvėje pasirodę pasipiktinusių svečių tarsi priekaištauja ir Klaipėdos valdžiai, atseit ji kažko nepadarė ar kažką padarė ne taip, tai tik priminsiu svečiams iš toliau, kad Karklė – net ne Klaipėdos miesto teritorija, tad adresatas tiems priekaištams, jei jie rimti ir pagrįsti mūsų kaimynams – Klaipėdos rajonui.

Manau, kad savo verdiktus po festivalio išsakys gamtosaugininkai, bendruomenė ir dar daug kas, bet tai tikrai neturėtų tapti „nuosprendžiu“ festivaliui, žvelgiant į ateitį, jokiu būdu ne.

O grįžtant prie paties renginio, vertinčiau jį kaip dramatišką, pačios gamtos atsiųstą išbandymą visiems – organizatoriams, žiūrovams, atlikėjams, visoms tarnyboms.

Galvoju, kad šiandien, renginiui jau tapus istorija, organizatoriams reikia bent jau moralinio palaikymo, juk tokio rezultato jie tikrai „neprojektavo“.

Manau, kad savo verdiktus po festivalio išsakys gamtosaugininkai, bendruomenė ir dar daug kas, bet tai tikrai neturėtų tapti „nuosprendžiu“ festivaliui, žvelgiant į ateitį, jokiu būdu ne.

Renginio idėja – puiki ir „vežanti“, vieta ir aplinka – taip pat, programos „formatas“ – priimtinas ir tinkamas gausiam žiūrovų ir klausytojų būriui iš visos Lietuvos, juo labiau, kad ir penkeri festivalio metai – tai jau tam tikra istorija, kaip ir įpareigojanti ateičiai, nes lūkesčių kaip ir netrūksta.

A. Venskaus nuotr./Klaipėdos meras – džiazmenas –  Vytautas Grubliauskas
Klaipėdos meras V.Grubliauskas

Tačiau šį išbandymą vertinčiau ir kaip labai rimtą pamoką ir išsamios ir prasmingos analizės reikalaujančią situaciją daugeliu aspektų ir ne tik šio renginio, bet ir visumoje visų renginių, organizuojamų prie jūros, pajūryje, Šventojoje, Palangoje, Nidoje ir žinoma uostamiestyje organizatoriams.

Vėjas, lietus, prognozės – visa tai šioje geografinėje erdvėje specifiniai ir ne visada tiksliai prognozuojami, greičiau priešingai.

Tad planuojant ir organizuojant tokie dalykai, kaip transporto ir žmonių srautų suvaldymas bei sureguliavimas, žiūrovų skaičius, visa techninė ir technologinė įranga bei pasirengimas, visų infrastruktūrą užtikrinančių struktūrų ir žinybų kiekybė bei jų tarpusavio sąveika ir dar daugelis kitų aspektų čia įgauna kitą prasmę ir svarbą.

Linkiu organizatoriams nenukabinti nosių ir nedramatizuoti situacijos daugiau, nei ji ir taip yra ir įvertinus visas aplinkybes bei „išmokus“ visas pamokas ir atlikus visus namų darbus, ruoštis sekančių metų fiestai, kad ir kaip sunku bei slegiančiai šiai minutei visa tai beatrodytų...

Visas naujienas apie festivalį „Karklė Live Music Beach“ rasite ČIA.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis