Klausytojų teismui – pirmoji Vido Bareikio solinė daina apie „Super Mario“ (audio)

Prieš iškeliaudamas į Maskvą, Vsevolodo Mejerholdo teatro institutą mokytis teatro režisūros, Vidas Bareikis nutarė Lietuvos publikai pristatyti pirmąjį solinį kūrinį.
Vidas Bareikis
Vidas Bareikis / „No Theatre“ nuotr.

„Super Mario“ pavadinta daina daugeliui primins visame pasaulyje žinomą to paties pavadinimo kompiuterinį žaidimą. Sąsajų su juo netrūksta ir dainos tekste. Kodėl savo dainai V.Bareikis pasirinko tokį herojų? „Tiesiog šis personažas man labai patinka. Be to, ji labai tragiškas – juk kiekvienoje pilyje jam pasako, kad princesė yra kitur, o bosas visada būna stipresnis. Tai labai žmogiška situacija“, – sakė V.Bareikis. Jo teigimu, nemažai žmonių yra praleidę laiko su „Super Mario“.

„Kas skraidė per grybus, kas lindo dėl princesių į vamzdžius. O dabar keisčiausia tai, kad ir toliau niekas nesikeičia... Įdomu ir tai, kad šią dainą labai skirtingai traktuoja įvairaus amžiaus žmonės. Jau girdėjau tokius palyginimus: narkomanų sapalionės, gili egzistencinė daina, kompiuterinė melancholija...“, – šypsojosi aktorius ir atlikėjas.

Pasak V.Bareikio, tolimesnis solinės kūrybos likimas – po nežinomybės skraiste. „Šiuo metu teatras yra mano favoritas, o muzika – labai mylimas hobis. Hobiu dažniausiai užsiimu laisvu metu, dėl to žadėti nieko negaliu, bet šioje dainoje galima užčiuopti kas man svarbu, tik keista forma“, – sakė jis.

Naujasis V.Bareikio kūrinys „Super Mario“:

VIDEO: Vidas Bareikis (STIPRIAI KITAIP, Suicide DJs) Super Mario

Ši daina ant scenos veikiausiai bus pristatyta jau antradienį,  sausio 25 d. 19 val. Vilniaus „Menų spaustuvėje“ vyksiančio grupės „Stipriai Kitaip“ koncerto metu. „Stipriai Kitaip“ – tai grupės „Suicide DJs“ narių (Vido Bareikio, Ainio Storpirščio ir Prano Dapšausko) akustinių dainų programa. Bilietų kaina – 25, 30 Lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis