Kristinos ir Povilo Strolių vakarėlyje – žinomi žmonės ir žvaigždė iš Paryžiaus

Ketvirtadienio vakarą Vilniuje Kristina ir Povilas Stroliai atidarė dešimtą Lietuvoje, prancūziška dvasia dvelkiantį saloną, kuriame įsikūrė visi trys jų verslai. Šia proga pasveikinti jų atvyko ne tik artimiausi draugai, bičiuliai, partneriai ir kolegos, bet ir pasaulinio lygio žvaigždė iš Paryžiaus.
Karolina Toleikytė, Žilvinas Grigaitis, Neringa Zeleniūtė, Martynas Tyla, Agnė ir Jonas Mačiuliai, Audronė Bunikienė
Karolina Toleikytė, Žilvinas Grigaitis, Neringa Zeleniūtė, Martynas Tyla, Agnė ir Jonas Mačiuliai, Audronė Bunikienė / Mikos Savičiūtės nuotr.

Kaip rašoma pranešime spaudai, specialiai iš Paryžiaus į šventinį „Krispo“ atidarymą su ištikimiausiais savo komandos nariais atvykęs, visame pasaulyje garsus australų kilmės plaukų stilistas, Kristinos bei Povilo Strolių verslo partneris ir geras bičiulis, Davidas Mallettas vakaro metu negalėjo atsistebėti: „Jaučiuosi kaip Paryžiuje – aplinka, kvapas, žmonės, jų stilius, muzika, šampanas… Viskas tobula.”

Visame pasaulyje žinomo plaukų stilisto klientų sąraše – tokios žvaigždės kaip Lenny’is Kravitzas, Naomi Campbell, britų aktorė Katherine Matilda Swinton, prancūzų aktorė Isabelle Huppert ir kiti. Jo kurtas plaukų priežiūros priemones vertina ne tik Prancūzijos, bet ir kitų megapolių moterys. Vis dėlto, pasak K.Strolienės, D.Mallettas – vienas nuoširdžiausių, atviriausių ir darbščiausių jos sutiktų žmonių.

Mikos Savičiūtės nuotr./Kristinos ir Povilo Strolių vakarėlio akimirka
Mikos Savičiūtės nuotr./Kristinos ir Povilo Strolių vakarėlio akimirka

Daugiau nei prieš dešimt metų pradėję nišinį namų kvapų verslą, Kristina ir Povilas Stroliai tik dabar jau gali drąsiai pasakyti, kad žmonės Lietuvoje prisijaukino ir pamėgo prabanga dvelkiančius namų kvapus.

Elegantiška, originalius ir išskirtinius daiktus vertinanti Kristina Strolienė prisiminė, kaip jiedu su vyru pirmieji Lietuvos rinkai pristatė namų kvapus. Iš pradžių namų kvapai buvo tik nauja aistra – vis ieškojo naujų kvapų, bandė, domėjosi, mokėsi atpažinti kokybę.

„Kai atsivežėme į Lietuvą pirmuosius namų kvapų buteliukus su lazdelėmis, žmonės nelabai ir žinojo, kaip juos naudoti. Vieni merkdavo po vieną lazdelę, kiti iš viso jų nepamerkdavo, nes nesuprato, kad taip reikia daryti“, – prisiminė K.Strolienė, pridūrusi, kad dabar žmonės – jau kur kas labiau edukuoti.

Galerija:

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis