2021 05 30

Kristinos sėkmė Londone: darbas žymiems prekės ženklams ir mylimasis islandas

Iš Šiaulių kilusi Kristina Joniškytė prieš daugelį metų priėmė lemtingą sprendimą išsikraustyti iš Lietuvos ir savo laimės ieškoti užsienyje. Gyvenimas mažame bute, besikeičiantys darbai nepriminė pasakos, tačiau netrukus viskas pasikeitė. Ji ne tik pradėjo dirbti savo svajonių darbą tokiems prekės ženklams kaip „Calvin Klein“, bet ir atrado meilę.
Kristina Joniškytė
Kristina Joniškytė / Asmeninio albumo nuotr.

Naujame mieste norėjo jaustis saugiai

Londone gyvenančios Kristinos laimės istorija prasidėjo prieš 11 metų, kai ji su tuomečiu draugu nusprendė kraustytis į užsienį ir čia kurti naują gyvenimą. Moteris nieko nelaukdama ieškojo darbo, studijavo apskaitos mokslus. Ji jautė, kad ši sritis skirta jai, todėl netrukus papuolė į įmonę, kurioje teikiamos apskaitos paslaugos lietuviams.

„Sakyčiau, kad tai buvo pakankamai tvirtas ir užtikrintas žingsnis. Ne tam, kad galėčiau įsitvirtinti Anglijoje, bet kad jausčiausi saugiai“, – pradžią naujoje šalyje prisimena K.Joniškytė.

Asmeninio albumo nuotr./Kristina Joniškytė
Asmeninio albumo nuotr./Kristina Joniškytė

Visgi jos draugui sekėsi kur kas prasčiau – darbas statybose jo netenkino. Jis norėjo grįžti į Lietuvą, o apie bandymus ką nors keisti nebuvo jokios kalbos.

„Pradžia buvo įdomi, nes Lietuvoje mes gyvenome savame bute, kuriame jautėme nepriklausomybę, laisvę. O atvažiavus į Londoną teko gyventi viename kambaryje. Tai buvo mūsų pirmas sunkumas. Vėliau atsirado ir trintis.

Todėl kartu prabuvę dešimt metų išsiskyrėme. Jis nebenorėjo žiūrėti į ateitį, norėjo išskristi, nes jam buvo gerai taip, kaip yra. Tačiau aš pradėjau darbą lietuvių įmonėje, gilinau apskaitos žinias, todėl savo gyvenimą mačiau Londone“, – prisimena Kristina.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis