Kaip ir kiekvienais metais, festivalis siūlo daugybę muzikinių pasirodymų, išsiskiriančiu savo skambesiu, atlikėjais ir, žinoma, kokybe.
„Kristupo vasaros festivalio“ atidarymo metu sostinės „Trinity“ kokteilių bare netrūko gera nuotaika spinduliuojančių svečių, kurie nėra abejingi kokybiškam kultūringam laisvalaikiui.
Tarp susirinkusiųjų šypsojosi atlikėja Karina Krysko-Skambinė, aktorius Dominykas Vaitiekūnas, televizijos ir radijo laidų vedėja Gerūta Griniūtė ir daugelis kitų klasikinės muzikos gerbėjų. Svečius pasitiko Šv.Kristoforo kamerinio orkestro meno vadovas Donatas Katkus.
Po atidarymo ceremonijos svečiai patraukė į Šv.Kotrynos bažnyčią, kurioje laukė ir pirmasis koncertas „Metų laikai“. Scenoje pasirodė daugiau kaip dvidešimties metų sceninę patirtį turintį Vilniaus miesto savivaldybės Šv.Kristoforo kamerinis orkestras (meno vadovas Donatas Katkus) ir trys savo talentu pavergiančios jaunosios kartos menininkės.
Viena iš jų – Giedrė Šlekytė. Užtikrintai į dirigentų olimpą kopianti mergina atvirauja, jog yra laiminga pasirinkusi tokį profesinį kelią, nors muzika jos gyvenime atsirado atsitiktinai. Prieš pradėdama lankyti mokyklą, G.Šlekytė, kaip pati sako, netyčia pakliuvo į vaikų chorą. Vadovė, pagyrusi gražų balsą bei puikią klausą, pasiūlė lankyti M.K.Čiurlionio menų mokyklą. Kadangi dirigentės šeimoje muzikantų nėra, tuomet galvota, jog nauji įgūdžiai nepakenks, o mergaitė tik truputį pasimokys muzikos.
Vis tik, muzikos pasaulyje ji liko ilgam. Baigusi M.K.Čiurlionio menų mokyklą, G.Šlekytė dirigavimo specialybę studijavo Graco universitete, Leipcigo muzikos ir teatro bei Ciuricho menų akademijose. Studijų metais lietuvė dirbo su Hamburgo, Vidurio Vokietijos radijo simfoniniais orkestrais, kitais Vokietijos kolektyvais, tobulinosi pas daugelį batutos meistrų.
G.Šlekytės talentas aukščiausiais prizais įvertintas ne viename prestižiniame tarptautiniame konkurse, o prie dirigento pulto ją nori matyti svarbiausi pasaulio orkestrai.
Dainininkė Jomantė Šležaitė šiais metais pelniusi Jaunojo menininko premiją, neslepia, jog net ir vasarą jos tvarkaraštyje mažai vietos poilsiui. Po debiuto (Merės Popins vaidmuo) Lietuvos nacionalinio operos ir baleto teatro premjeroje – Ramintos Šerkšnytės operoje vaikams „Penki Merės stebuklai“, atlikėja išskubėjo į Tartu bei Erfurto teatrus, kur šiuo metu jai patikėti pagrindiniai vaidmenys G.Verdi „Aidoje“, F.Leharo „Šypsenų šalyje“ R.Zandonai „Džiuljeta ir Romeo“.
Solistė dirba su garsiausiais Lietuvos dirigentais, koncertuoja Lenkijoje, Estijoje, Latvijoje, Vokietijoje, Čekijoje, Italijoje, Suomijoje. Už aktyvią kūrybinę veiklą bei tarptautinius laimėjimus, J.Šležaitę 2010, 2011 ir 2014 metais yra apdovanojusi prezidentė Dalia Grybauskaitė.
Smuikininkė Simona Venslovaitė, kaip ir G.Šlekytė, savo muzikinį kelią pradėjo M.K.Čiurlionio menų mokykloje, vėliau studijavo Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje. Atlikėja yra respublikinių – B.Dvariono, R.Katiliaus ir tarptautinių – G.Enescu (Rumunija), A.Dombrovskio (Latvija) konkursų laureatė. Ji aktyviai koncertuoja kaip solistė ir kamerinių ansamblių narė, o šiuo metu daugiausiai laiko užima muzikavimas Baltijos šalių kameriniame okrestre „Kremerata Baltica“.
Liepos 1 d. Vilniaus Šv. Kotrynos bažnyčioje ši žavi trijulė atliko itališkai romantišką O.Respighi „Saulėlydį”, „Senuosius šokius bei arijas” ir visiškai kitokius „Metų laikus” nei žymusis Antonio Vivaldi šedevras.
Kompozitorius Leonidas Desiatnikovas, įkvėptas šio Baroko genijaus, išlaikė koncertų formą, bet gerokai išplėtė stilių, nuotaikų, temų skalę: nuo necivilizuoto šiurkštumo iki europietiškos elegancijos, nuo švelnių lyrinių epizodų iki ironijos, nuo meilės prabudimo iki mirties.