Kritikos dėl tigriukų sulaukę N.Bierancas ir L.Gricius pašalino nuotraukas iš soc. tinklų

Klaipėdos zoologijos sode su tigriukais nusifotografavę „influenceriai“ Naglis Bierancas ir Lukas Gricius internete sulaukė didžiulės kritikos. Į juos kreipėsi ne tik internautai, bet ir gyvūnų organizacija „GATO“, teigdami, kad gyvūnai jau nuo pat gimimo patiria smurtą - atskiriami nuo mamos, atiduodami į cirką. Visgi po kurio laiko iš poros socialinių tinklų buvo pašalintos tigriukų nuotraukos, o organizacija šiems dėkojo už supratingumą.
Naglis Bierancas ir Lukas Gricius, tigriukas
Naglis Bierancas ir Lukas Gricius, tigriukas / 15min ir „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

Penktadienio rytą gyvūnų apsaugos ir teisių organizacija „GATO“ pasidalijo įrašu, kuriame buvo kritikuojamos tigriukų nuotraukos, kurias į socialinius tinklus įkėlė „influenceris“ Naglis Bierancas ir Lukas Gricius. Organizacija nurodė, kad su šiais gyvūnais nuo pat jų gimimo elgiamasi žiauriai.

„Šiandien esame jau atsisakę vienkartinių šiaudelių, rūšiuojame šiukšles, net pasauliniai maisto, mados verslo gigantai atsisako kailio, narvuose laikomų vištų kiaušinių ir kitomis panašiomis iniciatyvomis siekia prisidėti prie teigiamos įtakos gamtosaugai. Atrodytų, gamtosauginis suvokimas visuomenėje tampa common sence, kai nebereikia įrodinėti akivaizdžiai elementarių dalykų.

BET. Šiandien Lietuvoje vis dar turime verslą „Samsung“ ir jį reklamuojantį Lietuvoje žinomą nuomonės formuotoją – fotografą L.Gricių, kuris apmokėtai produkto reklamai renkasi fotografavimąsi zoologijos sode su vos mėnesio amžiaus nuo motinos atskirtais tigrų jaunikliais. Progos nusifotografuoti su jaunikliais ir savo gerbėjų paskatinti laukiniams gyvūnams žiaurios žmonių pramoginės veiklos egzistavimą nepraleido ir kitas žinomas Lietuvoje įtakos formuotojas N.Bierancas.

Kasmet šioje laukinių gyvūnų daugykloje gimsta tigriukai, kurie ankstyvame amžiuje atskiriami nuo savo motinų vieninteliu tikslu – juos jaukinti žmonių fotografavimuisi už mokestį, o vėliau parduoti. Iš šios daugyklos ne vienas laukinis gyvūnas yra parduotas į cirką, į kitus panašius zoologijos sodus arba masiškai „nugaišę“ planuojant juos parduoti į tokias šalis kaip Libija.

Natūraliai tigrų jaunikliai savo mamą paliktų būdami daugiau nei vienų metų amžiaus.

Ar tikrai, gamtosauginiais tikslais rūšiuodami šiukšles ir gerdami kavą iš popierinių, ne plastikinių puodelių, nesame apgaulėje su savimi, kad be jokių skrupulų ir menkiausios abejonės džiaugsmingai tampome reklamai vos mėnesio laiko nuo motinos atskirtą laukinio gyvūno jauniklį.

Tikime, kad tarp mūsų yra žmonių, kuriems tai jau sunkiai suvokiamas reiškinys. Tad gal visi kartu pasidalykime šia žinia ir mandagiai paprašykime nuomonės formuotojų L. Griciaus ir N. Bieranco pašalinti tokias nuotraukas iš savo instagramo paskyrų bei ateityje atsisakyti laukiniams gyvūnams žiauraus verslo propagavimo“, – buvo rašoma „GATO“ socialiniame tinkle.

Visgi netrukus tiek iš N.Bieranco, tiek iš L.Griciaus paskyrų buvo pašalintos tigriukų nuotraukos. Tad ir gyvūnų apsaugos ir teisių organizacija „GATO“ pašalino savo įrašą. Šį sprendimą organizacija priėmė argumentuodami vyrų veiksmus bei „Samsung“ įmonės atsakymą.

„Dėkojame Nagliui ir Lukui už supratingumą ir pašalintas foto.

Atsižvelgdami į tai pašaliname ankstesnį įrašą su prašymu.

Dalinamės ir „Samsung“ gauta žinute:

„Laba diena,

norime informuoti, kad šis konkretus socialinių tinklų įrašas – asmeninis nuomonės formuotojo kūrinys. Nei šio konkretaus įrašo idėja, nei jo turinys, nebuvo užsakyti bendrovės, jo turinys nebuvo derinamas ir nėra niekaip susijęs su prekės ženklo komunikacija ir vertybėmis“, – dar vieną įrašą paskelbė „GATO“.

Dėl kilusios situacijos 15min jau anksčiau bandė susisiekti su N.Bierancu ir L.Griciumi, tačiau nesėkmingai – jiems prisiskambinti nepavyko.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis