Šventę vedė žurnalistė Fausta Marija Leščiauskaitė. Renginyje apsilankė kūrybininkas Aidas Puklevičius, rašytojas, apžvalgininkas, maisto tinklaraščio autorius Andrius Užkalnis, mados namų įkūrėja Erika Vitulskienė, sveikos mitybos ir sporto specialistė Ilka Rae Adams, TV laidų vedėjas, televizijos laidų ir renginių vedėjas, organizatorius Giedrius Masalskis, kelionių agentūros vadovas Rimvydas Širvinskas-Makalius, laidų vedėja Lavija Šurnaitė, dietistė Vaida Kurpienė, žurnalistė Laisvė Radzevičienė ir kiti svečiai.
Išskirtinio koncepto butiko lentynose – nišiniai kvepalai. Prekių ženklo „Masolè“ įkūrėja Irina Masolė džiaugėsi, kad dauguma kvepalų gamintojų kreipėsi į ją patys per rekomendacijas. Verslininkė pastebi, jog geriausiai perkami kvepalai tie, kuriuose vyrauja viskio, romo ar konjako aromatas. Taip pat šiuo metu paklausios cinamono bei tongapupės natos.
F.M.Leščiauskaitei kvapų pasaulis labai artimas, ji turi sukaupusi nemažą kvepalų kolekciją. Fausta Marija turi ir tokių kvepalų, kuriais nemėgsta kvėpintis, nuo jų skauda galvą, tačiau jie yra labai įdomūs. Faustos Marijos favoritų sąraše – ir kvepalai, kuriuos atrado šiame butike.
„Minėti kvepalai kvepia gvazdikėliais, meduoliais, artėjančiomis žiemos šventėmis. Taip pat labai patinka citrusai, lengvesnis kvapas manęs nepalieka visus metus. Mano meilės kalba yra dovanos, todėl labai mėgstu dovanoti. Dovanoju dažniau, nei pati gaunu. Dovanodama kvepalus stengiuosi, kad kvapas būtų gerai atpažįstamas. Jei tai citrusų kvapas – ryškiai jaustųsi apelsinas, jei oda – odos kvapas. Kvapai mums neprivalo patikti, bet mes juos turėtume suprasti. Net jei padovanotais kvepalais nepataikysi į širdį, jie žmogui turėtų ką nors reikšti“, – pasakojo F.M.Leščiauskaitė.
Renginyje įžvalgomis apie nišinių kvepalų pasaulį dalijosi kūrybininkas Aidas Puklevičius ir rašytojas, apžvalgininkas, maisto tinklaraščio autorius Andrius Užkalnis. Žinomas vyras namuose turi sukaupęs didelę kvepalų kolekciją, kurioje galima rasti pačių netikėčiausių kvapų. A.Užkalnis pastebėjo, kad Lietuvoje populiarumą apleidžia smilkalų ir „oud“ kvapų mados. Žmonės pradėjo vertinti medžio kvapą: kedrą, saldymedį ar pušį. „Man šis dalykas labai mielas širdžiai ir organiškai tinka prie to, kas mes esame, kur gyvename, kaip leidžiame laiką ar ilsimės“, – pasakojo A.Užkalnis.
Ką kvepalų kolekcionierius patarė norintiems išsirinkti kvapą, kuris džiugintų ilgą laiką?
„Jei tik turite galimybę, pasivaikščiokite, palaukite, kol kvepalai nudžius. Taip kur kas geriau suprasite, kas jums patinka. Jei gausite mėginuką ir parsinešite jį į namus, pasiskaitysite apie kvepalus. Taip palengvinsite pasirinkimą, o kvepalus bus lengviau mylėti. Duokite laiko sau ir neskubėkite“, – patarė A.Užkalnis.
Renginyje apsilankiusi mados namų įkūrėja Erika Vitulskienė pasakojo nuo 18 metų turinti mylimus kvepalus, kuriais iki šiol kvėpinasi. Pirmąjį nemažai kainavusių kvepalų buteliuką Erikai padovanojo krikšto mama ir iš pradžių kvapas visai nepatiko. „Po pusės metų suteikiau kvepalams antrą šansą. Aplinkiniai pradėjo klausinėti, kuo esu pasikvėpinusi. Pripratau prie kvapo ir tai tapo mano pagrindiniais kvepalais. Man jie labai tinka, nuolat sulaukiu komplimentų, kaip skaniai kvepiu. Ypač tai pastebi vyrai, įvyksta cheminė reakcija“, – juokėsi renginio viešnia.
E.Vitulskienė nėra linkusi dovanoti kvepalų, mieliau pradžiugina prabangiu veido ar kūno priežiūros priemone. „Kvapas yra labai asmeniškas dalykas. Pamenu, labai patiko draugės kvepalai, tačiau man jie visai netiko. Visada puiki dovana veidą ar kūną atgaivinantis purškiklis, drėkinamasis veido kremas, pėdų priežiūros priemonės, kokybiški kūno losjonai. Beje, itin geros kokybės ir savo poveikiu itin efektingos kosmetikos radau šiame butike, esu jų klientė, pasilepinu ir kūno masažais“, – kalbėjo E.Vitulskienė.
Radijo ir televizijos laidų vedėja Lavija Šurnaitė – nišinių kvepalų gerbėja. Žinoma moteris teigė nebeprisimenanti, kada pirko masinės gamybos kvepalus. L.Šurnaitę ypač žavi nišinių kvepalų buteliukų dizainas, todėl juos pabaigus, išmesti nekyla ranka.
„Kvapai man labai svarbu, jaučiu juos. Šiuo metu mylimiausi yra vieni nišiniai kvepalai, naudoju jau trečią buteliuką. Šalia dar yra kiti, tačiau šie – dominuojantys. Pirkdama sau kvepalus, šiek tiek su jais pabūnu, pasikvėpinu parduotuvėje riešą, dieną pasivaikštau. Tik tada stengiuosi suprasti, ar kvapas manęs neerzina, yra man tinkamas. Tai, kas patiko ant popieriaus, nebūtinai tiks ant kūno“, – teigė L.Šurnaitė.
Renginio nepraleidęs kelionių agentūros vadovas Rimvydas Širvinskas-Makalius dar prieš ketverius metus nebuvo kvepalų mylėtojas. Verslininkas skraidydavo po įvairiausius pasaulio oro uostus, pirkdavo ten pigius kvepalus, dažnai net iki galo nesusipažinęs su kvapu. Stalčiuje kvepalų daugėjo, o tų, kuriais norėtų kvėpintis, nebuvo. Per draugus atradęs nišinių kvepalų pasaulį, panoro turėti išskirtinius kvepalus – nebūtinai brangius, tačiau rečiau užuodžiamus.
„Turiu atradęs dvejus kvepalus, kuriais kvėpinuosi kiekvieną dieną. Turiu kvepalus vasarai, turiu šleifinius, kurie skirti svarbiems, dideliems renginiams. Nebeperku kvepalų oro uostuose vos pamatęs akciją. Mieliau renkuosi mažiau matomus, mažiau reklamuojamus, mažiau žurnaluose ar televizijoje esančius kvapus“, – pasakojo R.Širvinskas-Makalius.