Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Larisa Kalpokaitė tapo reklamos veidu

Pieno produktų gamintoja „Danone“ savo jogurto „Activia“ reklamos veidu Lietuvoje pasirinko žymią šalies aktorę Larisą Kalpokaitę. Nuo spalio gerbėjai galės ją matyti ne tik teatre, bet ir reklaminiuose funkcinio jogurto klipuose.
Larisa Kalpokaitė
Larisa Kalpokaitė / Kadras iš vaizdo klipo

„Larisa visus žavi savo energija ir atvirumu, be to, yra labai inteligentiška. Mūsų atlikta apklausa parodė, jog lietuvėms ši aktorė atrodo šilta ir maloni. Būtent tokios asmenybės ieškojome reklaminei kampanijai“, – sako Renata Grikšelytė-Dantė, „Danone“ ryšių su visuomene vadovė Baltijos šalims.

Lietuvoje vyksiančią reklaminę kampaniją sudaro trys klipai, kuriuose pasirodo L.Kalpokaitė. Analogiška kampanija bus pristatoma ir kitose Baltijos šalyse, kurioms skirtuose reklaminiuose siužetuose nusifilmavo žymi Latvijos televizijos ir radijo laidų vedėja Baiba Sipeniece-Gavare ir Estijos televizijos laidų vedėja bei populiaraus žurnalo vyriausioji redaktorė Krista Lensin.

Aktorė pasakojo, jog nors stovėti prieš kameras jai toli gražu ne naujiena, įspūdžiai iš filmavimo yra patys geriausi: „Aikštelėje tvyrojo šilta atmosfera, komanda buvo labai maloni, o darbai vyko sklandžiai. Filmuotis mūsų šalyje yra vienas malonumas, nes viskas vyksta operatyviai“, – filmavimo komandos profesionalumą gyrė L.Kalpokaitė.

Visi reklaminiai siužetai buvo nufilmuoti Vilniuje per dvi dienas.

Nors L.Kalpokaitė dėl įtempto grafiko filmavimui galėjo skirti tik vieną dieną, ilgametė patirtis leido aktorei lengvai susidoroti su užduotimi. Kitos dvi filmavimų dalyvės Vilniuje pasiliko porą dienų, tad turėjo galimybę pasidžiaugti miestu. K.Lensin leido laiką su savo dukra, o B.Sipeniece-Gavare užsiminė Vilniuje paragavusi cepelinų, kas jai buvo nepamirštama patirtis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos