Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Laura ir Šarūnas Mazalai su dukromis pirmą kartą tapo modeliais

Žurnalistai, restorano „Valflių namai“ įkūrėjai Šarūnas ir Laura Mazalai pirmą kartą leidosi į avantiūrą su visa šeima. Veiklos ir idėjų nestokojantys jaunieji tėveliai kartu su savo mažylėmis Deimile ir Aurėja ne tik įamžino smagias akimirkas netradicinėje, žaismingoje fotosesijoje, tačiau ir pristatė atnaujintą lietuviško prekės ženklo „Adatytė“ kolekciją. Visiems keturiems tai – nauja, bet labai smagi patirtis.
Laura ir Šarūnas Mazalai su dukra Deimile
Laura ir Šarūnas Mazalai su dukra Deimile / Razauskai Photography nuotr.

„Pasiūlymą įsiamžinti su visa šeima priėmėme be ilgų dvejonių. Norisi dalyvauti ten, kur mums patiems patinka, kur projekto filosofija atitinka mūsų puoselėjamas vertybes ir kur pateikiama idėja atspindi mūsų pačių gyvenimą. Šiuo atžvilgiu, tiek pati fotosesija, tiek man pačiai širdžiai miela „Adatytės“ kolekcija, mums asocijuojasi su jaukumu, šiluma, draugiškumu, žaismingumu ir komfortu. Mums tai pirmas toks projektas, tad šiek tiek jaudinomės „ragaudami“ to modelio darbo, išskyrus, žinoma, Deimilę – turbūt darželyje jau visi žino įspūdžius“, ˗̶ atvirauja Laura.

Laura Šarūnui – ypatinga moteris. Paklaustas, kas šeimoje taria galutinį žodį dėl aprangos, nė nemirksėdamas sušunka: „JI!“. Pasak Šarūno, viskas, kas yra susiję su drabužiais – tai Lauros stichija, mat ji yra tas žmogus, kuris taria ir pirmą, ir paskutinį žodį.

„Nors gal apskritai tiesiog nusprendžia. Be Lauros pritarimo net nesimatuoju, – juokiasi sporto žurnalistas. – Apskritai, aš turbūt kaip ir daugelis vyrų nemėgstu daug laiko praleisti parduotuvėje. Mano apsipirkimo įpročiai paprasti – pamatei patinkantį drabužį, pasimatavai, tiko ir nusipirkai. Tikrai niekada nepamatysit manęs vaikščiojančio iš vienos parduotuvės į kitą ir ieškant, renkantis, dvejojant ar pirkti tą, o galbūt kitą drabužį ar aksesuarą“.

Tuo tarpu „Mamų radijo“ įkūrėja pripažįsta, kad Šarūnas – ne koks patarėjas aprangos klausimais.

„Iš tikrųjų aš nelabai ir klausiu patarimo. Jeigu paklausiu, tai būtinai 5 minutėms susipyksim išsiskyrus nuomonėms. Šarūnas ne iš tų vyrų, kurie apipiltų tave odėmis ir liaupsėmis, tad išgirsti frazę „O Laura, kaip tu nuostabiai, fantastiškai, tobulai atrodai“ – labai, labai retas reiškinys“, – šypsosi Laura.

Tiesa, iš abiejų lūpų išgirsti frazę „Aš neturiu kuo apsirengti“ namuose tenka itin dažnai. „Nors įprasta manyti, kad ši frazė labai moteriška, visgi ji skamba tiek iš mano, tiek iš Šarūno lūpų. Kad ir kiek tų rūbų bus drabužinėje, rodos, jų visuomet per mažai, ypač kai tenka galvoti apie dalyvavimą renginiuose ar kitose viešose vietose“, – pasakoja Laura.

Lauros ir Šarūno drabužinėje dominuoja žemiškos, pastelinės spalvos. „Šarūnui gal labiau patinka vandens, mėlynų atspalvių laisvalaikio ir klasikos deriniai, tokie kaip švarkas, marškiniai ir džinsai. O štai mano aprangoje dominuoja pastelinės, neutralios, kiek prigesintos spalvos. Nors aplink mus beprotiškai daug informacinio triukšmo, ir, rodos, daug kas stengiasi išsiskirti, būti pastebėti, tačiau tai – ne man. Mylimiausios spalvos man – pilka ir rusva. Niekada nepamatysite manęs su itin ryškiais, pavyzdžiui, raudonos ar salotinės spalvos, drabužiais – tai mane trikdo“, – nedvejodama sako Laura.

Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai
Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai

Jeigu būtų jos valia – mergaičių aprangoje taip pat dominuotų baltos, pilkos ir juodos spalvos atspalviai, tačiau mažųjų aprangoje itin noriai dalyvauja seneliai, mėgstantys pirkti ryškius drabužius. Pasak tėvelių, vyresnioji tampa vis savarankiškesnė, pati pradeda spręsti ką nori vilkėti ar avėti, o parduotuvėse išsirinkti drabužiai dažnai taip pat būna ryškių spalvų. Laura pastebi, kad dvejų metukų Deimilei dabar – bumbulų etapas: visi lauko drabužiai turi turėti šį elementą. Kartais vyresnioji imasi ir patarėjo vaidmens, nevengdama pareikšti savo nuomonės, kas labiau tinka mamai ar tėčiui.

Būtent Lauros mėgiamos prigesintos spalvos dominuoja ir atnaujintoje lietuviško prekės ženklo „Adatytė“ rudens / žiemos kolekcijoje.

Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai su dukromis
Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai su dukromis

„Nors įprasta, kad mūsų gaminiai pasižymi ryškumu, tačiau šį rudenį norėjosi parodyti kiek kitokį „Adatytė“ veidą – natūralesnį, šiltesnį, su dominuojančiomis žemės spalvomis. Norisi kurti tai, kas yra patogu, kokybiška ir su kuo jautiesi puikiai, tad tam naudojame ir kuo natūralesnius audinius – pirmenybę dabar teikėme bambuko audiniui, vilnai“, – sako „Adatytė“ įkūrėja Diana Lucinavičiūtė.

Pasak D. Lucinavičiūtės, ši drabužių linija – labai didelė modelių gausa: galima rasti drabužių skirtų tiek laisvalaikiui, tiek šventinėms progoms, tiek kasdienei aprangai biure. Taip pat – atnaujinta ir vyriška kolekcija. Kiekvieną drabužį „Adatytė“ nusprendė papuošti ir atšvaitu, siekdama, kad jos klientai būtų matomi ne tik namuose, bet ir lauke.

Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai su dukra Deimile
Razauskai Photography nuotr./Laura ir Šarūnas Mazalai su dukra Deimile

„Iš tikrųjų, ilgai galvoti apie tai, kas galėtų savo gyvenimo būdu perteikti atnaujintą kolekciją – neteko. Šarūnas ir Laura Mazalai buvo pirmasis pasirinkimas, mat norime pabrėžti, kad nesvarbu kiek dirbtume, kiek reikalų turėtume, kokie būtume užsiėmę kurdami, vystydami verslus, viena svarbiausių vertybių mūsų gyvenime – šeima ir laikas praleistas su ja. O jie kaip tik tokie – turintys savo verslą, užsiėmę įvairiomis veiklomis, bet visuomet kartu su šeima“, – apie šeimos svarbą kalba pati dukrelę Dominyką auginanti Diana.

Nuotraukos: Razauskai Photography
Makiažas: Laura Žilionytė
Iliustratorius: Gintaras Antanas Linkevičius

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos