Lenkijos dizainerės papuošti „The Roop“ – apie „Euroviziją“ ir europinio turo planus

Vis dar neblėsta įspūdžiai po penktadienį įvykusių muzikinių apdovanojimų, kuriuose šlovės spinduliuose maudėsi ryškiausi muzikinio pasaulio atstovai. Bene daugiausiai dėmesio susilaukė grupė „The Roop“, išsinešusi tris statulėles: geriausios pop muzikos grupės, metų vaizdo klipo ir metų grupės nominacijose.
„The Roop“
„The Roop“ / Teodoro Biliūno nuotr.

Kai ant M.A.M.A 2021 raudonojo kilimo pasirodė kaip visada stilingai atrodantys grupė „The Roop“, bene visų akys pakrypo į jų pusę. Grupės lyderis Vaidotas Valiukevičius 15min paatviravo, jog čia jaučiasi jaukiai – kaip namų lovoje.

Tiesa, visada stiliumi išsiskiriančius vaikinus šįkart papuošė ne Lietuvos, o Lenkijos dizainerė Ewelina Szymańska, laimėjusi keletą apdovanojimų.

„Visad ieškome su kuo bendradarbiauti, tai šįkart pasižiūrėjome toliau, už Lietuvos, ir Varšuvoje radome puikią dizainerę“, – 15min sakė V.Valiukevičius.

Teodoras Biliūnas/BNS/The Roop
Teodoras Biliūnas/BNS/The Roop

Pasiteiravus, kodėl atlikėjai rinkosi būtent Lenkijos, o ne kitos šalies kaimynės dizainerį, jie atsakė, kad tokį sprendimą priėmė po savo koncerto Lenkijoje.

Ne paslaptis, kad daugumai „The Roop“ siejasi su „Eurovizija“, tačiau šiemet grupė konkursą nusprendė praleisti, kadangi, kaip patys teigė, jaučiasi atidavę duoklę šiai platformai ir nori ieškoti naujų kelių.

„Manau, kad visada reikia daryti pauzes. Konkursuose, ne gyvenime, tik tam tikrose srityse. Lietuvos vėliavą nešėme ilgai, netgi tapome turizmo ambasadoriais, neseniai gavome už tai apdovanojimą.

Skleidėme gerą žinią apie mūsų kraštą, manome, kad „Eurovizijos“ platforma mums jau išnaudota, bet tikriausiai po kelių metų ji vėl turės ką pasiūlyti“, – 15min kalbėjo grupės vokalistas.

Prieš mėnesį, apžvelgdami 2021-uosius, „The Roop“ pasidalijo savo metinių pasiekimų sąrašu, kuriame – stulbinantys rekordai.

„Tai buvo daugiausiai įtampos ir tempo turintys metai. Beveik be laisvų dienų. Tačiau peržvelgus juos supratome – 2021-ieji yra pasiekimų metai:

-Lietuvos „Spotify“ rekordas (Daugiausiai perklausų per savaitę – „Discoteque“).

-Lietuvos „YouTube“ rekordas (Greičiausiai pasiekta 1 mln peržiūrų – „Discoteque“).

-Lietuvos nacionalinės „Eurovizijos“ atrankos balsavimo rekordas (virš 74 000 balsų už „The Roop“).

-Pirmas kartas Lietuvos istorijoje, kai toks stiprus tautos susivienijimas ir palaikymas kokios nors muzikos grupės (akcija „Geltonoji Banga“).

-Daug apdovanojimų.

-Begalė koncertų.

-Kelionės ir naujos pažintys.

Esame labai dėkingi Jums visiems! Mes ir jūs, visi kartu, sukūrėme stebuklą, kurį prisiminsime iki gyvenimo galo“, – rašė jie.

Vis dėlto grupė nežada užmigti ant laurų. Kaip patys tikina, nenori būti vienos ar dviejų dainų autoriai, o ateityje planuoja netgi savo europinį turą.

„Reikia lygiuotis į tas grupes, kurios gyvuoja dvidešimt metų ir turi trisdešimt hitų. Dabar dirbame prie albumo, bus dar daugiau dainų, tikimės, situacija leis daryti pirmąjį europinį turą, kuris labiau supažindintų kitus žmones su mumis“, – tikslus sau ir grupei kėlė Vaidotas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų