Bendrovė „Lidl Lietuva“ nuo šiol dėmesį skiria ir madai. Prekybos tinklas pristatė pirmąją „Esmara by Heidi Klum“ drabužių kolekciją „Heidi and the City“.
#LETSWOW kampanijos ambasadorės Lietuvoje Gintarė Gurevičiūtė, Ieva Mackevičienė ir Indrė Kavaliauskaitė pastaraisiais mėnesiais vykusioje socialinių tinklų kampanijoje su savo paskyrų sekėjais dalijosi įvairiais įvaizdžiais, sukurtais pritaikius „Heidi and the City“ drabužius, o renginyje pasirodė nuo galvos iki kojų pasipuošusios prekės ženklo „Esmara by Heidi Klum“ debiutinės kolekcijos apdarais.
Stilistė Agnė Gilytė pristatė kolekcijos stiliaus kryptis bei pasidalijo idėjomis, kaip suteikti naujų akcentų savo kasdieniam garderobui šį rudenį.
Visos prekybos Europoje ir JAV tinklo drabužių veidu tapo supermodelis, dizainerė, TV laidų vedėja Heidi Klum. Pagrindinis Heidi akcentuojamas principas – mada turi teikti džiaugsmą ir būti prieinama visiems. Būtent dėl šios priežasties pristatytų drabužių dydžiai – nuo 34 iki 44, o kainos – konkurencingos.
Tarp drabužių yra džinsų, megztinių, šiuolaikiško kirpimo odinių bei medžiaginių striukių klasikinių švarkų, pieštuko formos sijonų, palaidinukių, suknelių ir net aukštakulnių.
Heidi sukūrė šią kolekciją, vadovaudamasi savo asmeniniu skoniu bei požiūriu į mados tendencijas. Kolekcijos pristatymas jau garsiai nuskambėjo rugsėjo 7 d. Niujorko mados savaitės metu. O pirmadienį vienu metu drabužiai pasirodė 28-iose šalyse, kur veikia šis tinklas.