Prieš dvejus metus ir mūsų šalies žiūrovai galėjo išvysti šio realybės šou lietuviškąją versiją. „Pasiutę šunys“ žiūrovus nukėlė į piktų dvasių apsėstą Lietuvos mišką. Trys siaubo istorijos dalyviai iki ten atsirasdami nežinojo nieko: nei kur yra vežami užrištomis akimis, nei kas jų laukia. Visi jie norėjo laimėti apvalią sumą pinigų – 10 000 eurų.
Trokšdami prizo ir vykdydami specialiai jiems parengtas užduotis, dalyviai patyrė išgyvenimus, kurie juos persekiojo dar ilgai. Tuo metu tapti brangiausio visų laikų Lietuvoje sukurto televizijos projekto dalimi neatsispyrė ir šou verslo atstovės – grupės „Pinup girls“ merginos ir Anžela Adomovič.
Praėjusią vasarą Studija „Paprika“, bendradarbiaujanti su Didžiosios Britanijos prodiuserine kompanija „Gogglebox Entertainment“, subūrė Lietuvos bei užsienio specialistus ir sukūrė įspūdingą šou, kurį stebėjo daugybė Didžiosios Britanijos žiūrovų ITV2 kanalu.
Tai buvo pirmasis atvejis Lietuvos TV istorijoje, kai vakariečiai pasitikėjo lietuvių profesionalumu – mūsų miškuose buvo nufilmuotos ir šio šou versijos Danijos bei Švedijos žiūrovams. Pasitikėta ne veltui – „Pasiutę šunys“ buvo pripažinti geriausiu pramoginiu šou, transliuotu Didžiojoje Britanijoje 2015 metais.
Studijos „Paprika“ atstovė Asta Astrauskaitė džiaugėsi tokiu garbingu apdovanojimu: „Kompanija buvo įkurta vos prieš porą metų ir svarbiausiu mūsų tikslu tapo į TV projektus pažvelgti kitaip, naujoviškai, laužyti nusistovėjusius standartus. Tad labai džiugu, kad Didžiojoje Britanijoje laurus nuskynė būtent Lietuvoje kurtas šou.
Tuo pačiu noriu padėkoti su mumis dirbusiai vykdančiajai prodiuserei Ieva Biliūnaitei, kuri puikiai vadovavo tarptautinei kūrybinei grupei, sudarytai iš daugiau nei šimto narių. Šis apdovanojimas – tai didelis įvertinimas tiek mūsų kompanijai, tiek su mumis bendradarbiavusiems Lietuvos profesionalams.“