Seniai norėjote ko nors pasiteirauti Violetos Tarasovienės, jums rūpi, kaip balsą puoselėja Merūnas Vitulskis, ir nekantraujate sužinoti, ką prieš lipant į sceną dainininkams pataria Erica ir Jurgis Didžiuliai bei Egidijus Sipavičius? Nuo šiol tai bus galima padaryti vos keliais kompiuterio klavišais. „Lietuvos balso“ komanda intensyviai ruošiasi finaliniam trečiajam šou etapui, kuriame projekto žiūrovai šou dalyvių, mokytojų ir vedėjo Vytauto Rumšo jaunesniojo galės klausinėti visko, kas jiems seniai rūpi. Trečiajame šou etape – „Tiesioginiuose šou“ – bus įrengta speciali interaktyvioji zona, kurioje dirbs „Lietuvos balso“ reporteriai. Jie registruos visus žiūrovų klausimus ir pasirūpins, kad jie žaibiškai sulauktų atsakymų.
„Aš esu tarpinė grandis tarp „Lietuvos balsą“ žiūrinčių žmonių ir jo dalyvių. Jei užsimanysite sužinoti, nuo kokios dainos Ericai Didžiulis labiausiai šiurpsta kūnas, arba išsiaiškinti, kuri dalyvė labiausiai patinka mūsų mokytojams, mielai jums tarpininkausiu. Jums tereikės savo klausimą parašyti „Lietuvos balso“ paskyroje „Twitteryje“ arba „Facebooke“ ir galbūt netrukus sulauksite atsakymo“, – žada „Lietuvos balso“ reporteris Žygimantas Barysas.
„Lietuvos balsas“, palyginti su kitais TV projektais, yra išskirtinis tuo, kad mūsų komandos nariai turi savo paskyras socialiniuose tinklalapiuose. Jie naudojasi „Facebooku“, visi mokytojai ir šou vedėjas rašo žinutes „Twitteryje“, kurias kiekvienas žiūrovas gali lengvai matyti ir komentuoti.
„Manau, kad naudoti internetinius tinklalapius TV projekte yra labai sumanu ir naudinga. Juk šiais laikais visi bendrauja socialiniuose tinkluose, dalijasi savo pastebėjimais ir nuomonėmis. Šaunu, kad „Lietuvos balsas“ supurtė sustabarėjusį mūsų šalies televizijų pasaulį ir įnėšė gaivaus oro gūsį“, – apie muzikinio projekto sklaidą internete kalba šou mokytojas Merūnas Vitulskis, pats aktyviai besireiškiantis „Facebooke“ ir „Twitteryje“.
„Lietuvos balso“ rengėjus itin džiugina sparčiai didėjantis sekėjų skaičius internete. Nuo šou pradžios vos per mėnesį atsirado net 11 tūkstančių gerbėjų „Facebooke“, o Lietuvoje sparčiai populiarėjančiame „Twitteryje“ „Lietuvos balso“ paskyroje jau yra daugiau nei 1000 sekėjų.
Sparčiai populiarėja ir oficiali „Lietuvos balso“ svetainė lnk.lt/lietuvosbalsas, kurioje kiekvienas dalyvis turi savo anketą, nuotraukų galerijas ir vaizdo reportažus. Taip pat čia galima rasti išskirtinių vaizdelių iš projekto užkulisių, dalyvauti apklausose.