Ketvirtadienio vakaras mūsų šalies rankinio gerbėjams buvo šventiškas – rezultatu 29:27 (13:9) Lietuvos rankinio rinktinė nugalėjo islandus ir pateko į trečią vietą atrankos grupėje. Atrodytų, kad emocijų ir taip per akis, tačiau ne vienas atkreipė dėmesį ir į vieną neįprastą detalę Vilniuje vykusių varžybų metu – ant grindų esančius užrašus „Ieškau žmonos“ ir „Marry me“ (išvertus iš anglų kalbos – „tekėk už manęs“).
Šiuos žodžius ne tik matė prie televizorių ekranų sėdėję Lietuvos ir Islandijos žiūrovai, bet ir pastebėjo islandų spauda, po rungtynių aprašiusi tokią neįprastą reklamą.
Viso to kaltininkas – reklaminį plotą varžybose įsigijęs Renatas Andrejevas. Vyras 15min pasakojo, kad mintis kilo po to, kai Lietuvos rankinio federacijoje dirbantis kolega jam ne kartą guodėsi, kaip sunku pritraukti reklamos pirkėjus. Kadangi kaina jam nepasirodė tokia jau didelė (už du lipdukus, kurių bendras dydis yra 9 metrai, jis teigia sumokėjęs 500 eurų), Renatas nusprendė juos paremti. Tada reikėjo išspręsti kitą klausimą – ką reklamuoti?
„Turiu instagramo profilį, kuriame esu susikūręs personažą – sarkastiškai save pristatau kaip vienišą ir svajonių jaunikį.
Todėl pagalvojau, kad galėčiau pareklamuoti savo instagramo profilį. Federacijai ta mintis patiko ir iš to gimė antras tikslas – atkreipti potencialių reklamos pirkėjų dėmesį į federacijos situaciją“, – atskleidžia jis.
Renatas tikina, kad reklamai ne be reikalo pasirinko tokias svarbias varžybas. Kadangi sklaida buvo didelė, rungtynes transliavo net dviejų šalių televizijos, neatkreipti dėmesio į užrašus buvo paprasčiausiai neįmanoma.
„Įdomu ir tai, kad reklamą galima pamatyti ir vėliau. Per paskutines 12 valandų gal 4 kartus mačiau reportažą, kaip lietuviai laimėjo, ir ten buvo matyti mano reklama.
Tokia ir buvo pagrindinė mintis – kad netradicinė reklama atkreiptų plačios auditorijos dėmesį ir tada reklamą užsimanytų užsisakinėti verslai“, – pasakoja R.Andrejevas.
O ar plačiai nuskambėję žodžiai tiesa, ar Renatas žvalgosi antros pusės? „Manau, atkreipti į save dėmesį buvo giluminis tikslas. Aš iš tikrųjų dar vienišas ir ieškau žmonos. O vietoj to, kad tai nutylėčiau, apie tai garsiai pasisakiau“, – šyptelėjo jis.
Pasiteiravus, ar mano, kad pirkti tokią reklamą būtent varžybose buvo geras sprendimas, Renatas neslepia anksčiau ir pats svarstęs, jog gal tai nelogiška – juk paprastai varžybas žiūri daugiau vyrų nei moterų. Tačiau galiausiai suprato, kad idėja puikiai suveikė. Paklaustas, ar žmonos paieškos jau davė vaisių, nusijuokė, kad kandidačių nemažai.
„Atsirado naujų sekėjų moterų, naujų „patinka“ paspaudimų. Dėmesio gavau tikrai daug, islandės jo man irgi davė.
Be to, islandai rašė, kad jų visų akys į mane, kad jie mane palaiko. O tada, žiūrėk, ir straipsnis atsirado jų vietiniame portale“, – džiaugiasi Renatas.
Ir nors sumanymas pavyko, tačiau intravertu save laikantis vyras neslepia, kad iš pradžių dėl jo kiek nerimavo, svarstė, ar pasielgė tinkamai.
„Geriausias humoras tada, kai žmogus yra intravertas ir sumanymas atsiranda iš visų kompleksų. Tai kai idėja po truputį virto realybe, pradėjau nerimauti, kad gal prisidarysiu gėdos. Bet paskui pagalvojau, kad tai bus tik vieną kartą gyvename ir to tikslas – pasijuokti ir atkreipti dėmesį į rankinį“, – 15min sakė R.Andrejevas.