Liucinos Rimgailės verslo sėkmės paslaptis – stebėti ir reaguoti į klientų poreikius

„Liu Patty desertinės“ savininkė Liucina Rimgailė pasakoja, kad nuo pat pradžių, vos atsidariusi pirmąją kepyklėlę, skirtingai nei dauguma jaunų smulkiųjų verslų, iš karto įsidiegė galimybę klientams atsiskaityti kortele, kad patenkintų visų klientų lūkesčius. Akivaizdu, kad sprendimas pasiteisino – mergina jau skaičiuoja penktus kepyklėlės veiklos metus.
Liucina Rimgailė
Liucina Rimgailė / Projekto partnerio nuotr.

Liucina Rimgailė yra „myPOS“ iniciatyvos „Mokėk kortele visur“ ambasadorė. Šia iniciatyva žmonės kviečiami registruoti vietas, kuriose nėra galimybės atsiskaityti kortele, ir prisidėti prie verslo skaidrinimo Lietuvoje. Registruoti įmones galite čia.

Kai pomėgis išauga į verslą

Pašnekovė pasakoja, kad desertų gaminimas visada buvo jos pomėgis. Kai ji pradėjo savo skanumynų nuotraukas kelti į socialinius tinklus, greitai teko priimti sprendimą, ar šia veikla toliau užsiimti namuose ar investuoti ir keltis į didesnes patalpas, nes desertų užsakymų sparčiai daugėjo.

„Pradėjau nuo mažų patalpų, vėliau atidariau savo desertinę Užupyje ir kepyklėlę, kurioje komanda vykdo stambesnius užsakymus. Turime nuolatinius partnerius, kuriems tiekiame „Liu Patty“ produkciją. Desertų gamyba užsiimu jau penkerius metus, o desertinė Užupyje veikia jau dvejus metus“, – apie verslo plėtrą pasakoja pašnekovė.

Paklausta, kas lemia sėkmę, sako, kad nuolatos stengiasi nustebinti savo klientus ir reaguoti į jų poreikius.

„Kas kelis mėnesius pristatome naujus desertus. Dabar stengiamės gaminti sveikesnius skanumynus, kuriuose yra mažiaus cukraus, arba jo nėra iš vis. Atsižvelgiame ir į alergijų turinčius klientus – siūlome skanėstus, kurių sudėtyje nėra kiaušinių, laktozės ar miltų“, – sako L.Rimgailė.

Ji pabrėžia, kad konkurencijos nebijo, ne stengiasi, kad jos desertai išliktų unikalūs: „Turime savo braižą, todėl į nieką kitą nesilygiuoju“, – sako verslininkė.

Orientuojasi ir į jaunimą

Nors vyresnė karta vis dar labiau pratusi atsiskaityti grynaisiais, verslininkė prisitaiko ir prie didelę perkamąją galią demonstruojančios jaunesnės pirkėjų dalies, kuriai ypač svarbu atsiskaityti kortele.

„Džiaugiuosi, kad nors viską dariau kaip mokėjau, atrodo, kad mano sprendimai buvo teisingi. Banko kortelių skaitytuvą įsigijau vos atidariusi parduotuvę, nes kepyklėlė yra Vilniuje, o čia sunku įsivaizduoti parduotuvę, priimančią tik grynuosius. Esu įsitikinusi, kad į Užupyje esančią desertinę užsukę žmonės tikisi, kad galės atsiskaityti ir kortele“, – pasirinkimo priežastį įvardija L. Rimgailė.

Žavisi inovacijomis

Mergina pabrėžia, kad versle svarbiausia nuolat judėti į priekį, todėl ji nuolatos domisi moderniais sprendimais, kurie padėtų jos verslo plėtrai.

„Neseniai pradėjau naudotis išmaniųjų mokėjimų bendrovės „myPOS“ paslaugoms. Tokiam sprendimui mane paskatino ne tik finansiškai patrauklesnės sąlygos, bet ir kiti patogumai – aparato nereikia nuomotis, užtenka sumokėti vienkartinį įsigijimo mokestį“, - pasakojo L.Rimgailė. Pašnekovė paaiškina, kad su „myPOS“ aparatu gaunama virtuali sąskaita, kurioje pinigai atsiduria iškart atsiskaičius. Pats kortelių skaitytuvas yra patogus nešiotis kartu savimi.

„Inovatyvus kortelių skaitytuvas nėra pririštas prie laidų, todėl galiu jį nešiotis su savimi rankinėje. Man tai ypač svarbu, tikiu, jog ateityje dalyvausime įvairiuose renginiuose, parodose, kur mokėjimus galėsiu priimti ir kortele. Taip išvengsiu nepatogių situacijų, kad negaliu kažko parduoti, nes klientas su savimi neturi grynųjų pinigų“, – sako L.Rimgailė.

Projekto partnerio nuotr./„myPOS“ mokėjimų aparatas
Projekto partnerio nuotr./„myPOS“ mokėjimų aparatas

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis