„Liuks!“ televiziją keičia naujas pramoginis kanalas: tarp vedėjų – žinomi veidai

LNK kanalų grupė pristato naują ženklą televizijų rinkoje – „2TV“. Naujas pramoginis televizijos kanalas „2TV“ transliacijas eteryje pradeda kovo 30-ąją ir keičia anksčiau buvusį „Liuks!“.
Marija Silickaja-Šmatavičienė, Timūras Augucevičius, Dalia Belickaitė
Marija Silickaja-Šmatavičienė, Timūras Augucevičius, Dalia Belickaitė / Viganto Ovadnevo, 15min ir asmeninio albumo nuotr.

UAB „Laisvas ir nepriklausomas kanalas“ generalinė direktorė Zita Sarakienė sako, kad pavadinimo „Liuks!” nuspręsta atsisakyti, nes naujas turinys neturės nieko bendra su buvusiu pavadinimu. Anot generalinės direktorės, tai bus visiškai naujas kanalas su naujomis muzikos laidomis, atnaujinta muzikinių klipų baze, naujais vedėjais.

Naujas kanalas bus orientuotas į aktyvią, muziką mėgstančią, entuziastingą auditoriją, kuri čia galės pasinerti į muzikos naujienas, pramogas ir mėgautis jomis ištisą parą.

Naujajam „2TV“ kanalui turinį kurs prodiuserinė kompanija „Urbs TV”, rinkai pristačiusi serialus „Monikai reikia meilės“, „Rimti reikalai“.

2TV logotipas
2TV logotipas

Pasak kompanijos prodiuserio Andriaus Urbanavičiaus, „2TV“ eteryje prasideda nauja pramoginio kanalo era. O visas kanalo naujienas pristatys nauji „2TV” kanalo vedėjai: Dalia Belickaitė, Timūras Augucevičius ir Marija Silickaja-Šmatavičienė.

„Pabun2“, „Nenuobo2“, „Pa2kim“, „2zgės“, „Sal2“, „Pagaminta Lietuvoje“, „Amžini hitai“, „Savaitės TOP“, „DJ Klubas“ – tai naujos „2TV“ laidos. Eteryje pasirodys ir smagūs, nuotaikingi bei pamokantys lnk.lt video iš laidų „Trečia lentyna“, „Atsakyk“, sporto guru A.Pauliukevičiaus dienoraščių. Naujas kanalas „2TV“ LNK kanalų šeimą papildys nuo kovo 30-osios.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis