Stilisto Manto Petruškevičiaus didžiausiam šalies teatrui parengta kalėdinė kompozicija šiais metais baltuoja balerinų sijonėliais, žiba šilkiniais šokėjų bateliais ir supasi purpurinio aksomo juostomis. Kompoziciją vietoj dovanėlių įrėmina masyvios, ne vieną kartą pasaulį apkeliavusios „Madam Baterflai“ spektaklio rekvizito dėžės.
Visas šios eglutės grožis atsiskleidžia tik nušvitus jos šakose paslėptoms lemputėms, o tam, kad jos įsižiebtų, kažkam tenka pasportuoti minant šalia pastatytą dviratį. Pirmasis tai išbandė LNOBT generalinis direktorius Jonas Sakalauskas, pakvietęs prie eglutės susibūrusius sekti jo pavyzdžiu. Jis taip pat pakvietė visus aukoti „Caritui“, o už tai po spektaklio atsiimti atspausdintas savo nuotraukas gražiosios eglutės fone.
„Mūsų noras šiais metais Kalėdas padaryti dalinimosi švente, solidarizuojantis su kenčiančiais žmonėmis. Jei mums nėra svetimos bendražmogiškos vertybės, turime rasti vietos atjautai. Švęsdami Kūčias ar Kalėdas, negalime likti užvertomis širdimis. Jei turime vaikus, šeimas ir mums neskauda širdies dėl kitų kenčiančių vaikų – kokia tai meilė? Man tai labai jautru“, – neslepia J. Sakalauskas, pabrėždamas, kad tai žmogiškumo, o ne politinių diskusijų klausimas.
Šventiškos ceremonijos dalimi tapo ir aukoti humanitarinę veiklą vykdančiam „Caritui“ kviečianti pačių teatro darbuotojų keptų meduolių mugė. Taip teatralai asmeniškai prisideda prie paramos rinkimo migrantų vaikams.
„Kalbėti apie žmogišką atjautą ir pagalbą, nepaisant neigiamų nuostatų, politinių aplinkybių ir susipriešinimo, yra svarbu ir drąsu. Sakoma, kad tarp ginklų mūzos tyli. Ačiū mūzoms, kurios netyli ir nenusuka akių nuo šių žmonių. Toks palaikymas mus įkvepia tęsti savo darbus“, – teigia Vilniaus arkivyskupijos „Caritas” užsieniečių integracijos programos vadovė Audronė Kairienė.
Paaukoti Vilniaus arkivyskupijos „Caritas” organizacijai, teikiančiai paramą prieglobsčio prašytojų vaikams, LNOBT žiūrovai bus kviečiami visą gruodžio mėnesį