Londone gyvenanti Genutė Žalienė, tapusi Guste Bloomfield, pataria turtingais vyrais aklai nepasitikėti

„Nutiks taip, kad jis tave paliks basą su nuliu ten, iš kur atėjai. Ne veltui nuo senų laikų sakoma, kad vyrą reikia rinktis pagal savo luomą, pagal savo klasę, arba turi kažką pasiūlyti turtingam žmogui, ir tai tikrai negali būti tik jaunystė ir laikas. Metai bėga, ir visada bus geresnių, niekada nebūsite nei pati gražiausia, nei pati liekniausia, nei pati talentingiausia...“, – taip gyvenimo būdo laidoje „Nuo... Iki...“ kalbėjo Gustė Bloomfield, Lietuvoje praeityje geriau žinoma Genutės Žalienės vardu.
Genutė Žalienė
Genutė Žalienė / LNK nuotr.

Jau dešimtmetį Londone gyvenanti lietuvė Gustė Bloomfield galėtų moterims vesti mokymus apie tai, kaip nebijoti vėl ir vėl kardinaliai keisti gyvenimą bei priimti nelengvus sprendimus. Prieš du dešimtmečius Gustė tuo metu geriau žinoma kitu savo vardu – Genutė – išgarsėjo su seserimi dvyne tapusi sunkiaatlečio Ramūno Vyšniausko asistente šmaikščioje laidoje „Lalaila“.

LNK nuotr./Genutė Žalienė
LNK nuotr./Genutė Žalienė

Ji buvo mėgstama žiniasklaidos dėl iškalbos, atvirumo ir aštraus liežuvio, todėl buvo dažna straipsnių ar interviu heroje. Tačiau vieną dieną ji tarsi dingo iš Lietuvos pramogų pasaulio. Ir tik prieš kelerius metus spaudoje pasirodė straipsniai, kuriuose moteris pasakojo, kad dabar gyvena Londone, vėl ištekėjo ir susilaukė sūnaus.

LNK nuotr./Genutė Žalienė
LNK nuotr./Genutė Žalienė

Kodėl, rodos, viską Lietuvoje turėjusi moteris netikėtai emigravo? Kas nutiko, kad šiandien būdama 42-ejų, gyvenimą pradeda nuo nulio? Ir kodėl jaunoms moterims pataria aklai nepasitikėti pasiturinčiais vyrais?

Gyvenimo būdo laida „Nuo... Iki...“ - pirmadieniais , 20 val., per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis