Šeštadienio popietėmis prie televizoriaus ekranų žiūrovus kviečia „Lietuvos ryto“ televizijos laida „Gyvenimas versle“, kur uždangas į nematomą savo veiklų pasaulį praskleidžia šalyje puikiai žinomi prekiniai ženklai. Nors žodyne žodis „verslas“ apibūdinamas kaip veikla, suteikianti pirkėjams prekes ir paslaugas, tačiau iš tikrųjų už to slypi kur kas daugiau. Už kiekvienos sėkmingos verslo istorijos yra žmonės, nuolatiniai sprendimai ir iššūkiai, su kuriais tenka susidurti vystant savo mylimą veiklą.
Šios savaitės laidos herojė – visiems puikiai žinoma šou pasaulio atstovė, socialinių tinklų įžymybė, dainininkė Milita Daikerytė, kuri jau aštuntus metus save drąsiai gali vadinti sėkminga verslininke. Mergina neslepia, kad verslumo gyslelę jai įdiegė tėvai savo pavyzdžiu, tačiau ir pati nuo vaikystės jautė norą dirbti bei uždirbti.
„Mano nuomone, visgi, ta verslumo gyslelė turi šiek tiek būti įgimta ir galbūt pati savo patirtimi supratau, kad svarbiausia yra tai, kiek savyje turi to natūralaus suvokimo apie verslą, to stimulo. Vaikystėje mokėjau paskaičiuoti, taupyti, susirast darbelių dienpinigiams užsidirbti, todėl niekad nebijojau darbo. Pirmasis buvo televizinėje vaistinės reklamoje, kai gavau pirmuosius uždirbtus pinigus, kelis šimtus litų, man tėvai paaiškino, jog tai yra atlygis už mano padarytą darbą, aš pajutau uždirbimo skonį ir man jis patiko. Nuo to laiko atsirado tas varikliukas dirbti toliau. Ieškojau įvairiausių būdų, kaip padėti tėvams ar kokius daiktus iš namų parduoti komisuose, kad užsidirbčiau bent po kelis litus“, – laidoje pasakojo Milita.
Netrukus atradusi save vizažo srityje, Milita būdama vos 16-os jau vedė mokymus gausioms moterų grupėms. Po daug įdėtų pastangų, ji ėmė siekti ir didesnių svajonių bei atidarė grožio salonus „STUDIO M“, šiandien skaičiuojančius jau beveik dešimtmetį sėkmingos veiklos.
„Aš neturėjau konkretaus tikslo tapti vizažiste, kaip ir būti matoma ar žinoma. Tame ir įvyko sėkmingiausias dalykas, kuris lėmė daug rezultatų, kad grožio srityje aš atsiradau labai natūraliai bei spontaniškai. Man dėl to ir pavyko nueiti tiek toli, nes pradėjau be dideliu lūkesčių ir įtampos. Galbūt vėlesniame amžiuje, kai gali racionaliai apgalvoti savo sprendimus, kuriuos darysi versle, pavyksta, nes žinai kaip reikia, bet kai tau yra 16-18 metų, mano nuomone, vienintelė sėkmės formulė yra tada, kada tu darai, nes tau patinka ir mėgaujiesi procesu, o ne galvoji apie rezultatus. Bet, žinoma, darai – nieks neįvyksta savaime“, – atviravo pašnekovė.
Į verslo pasaulį įsiliejusi jauna mergina neslepia, jog būtent per pamokas ir klaidas mokėsi, kaip reikia vystyti atsakomybių ir įsipareigojimų kupiną veiklą. Atsidavimo ir ryžto netrūksta, tačiau Milita pripažįsta, jog kai pradedi savo verslą, esi atsakingas nebe vien tik už save, esi atsakingas už komanda, kuri tiki tuo keliu, kuriuo ją vedi.
„Aš atsidariau saloną, įkūriau verslą, priėmiau tam tikrus įsipareigojimus: skolą, komandą, patalpas, dideles atsakomybes. Iš pradžių viskas smagu ir gražu iš šono, bet ateina laikas, kuomet supranti, jog ne viskas yra vien tik apie tavo įkvėpimą. Kartais turi suimti save į rankas ir daryti, nes turi įsipareigojimus ir niekam neįdomu, ar tu pavargęs, ar nori, ar nenori“, – nematomus verslo užkulisius atskleidė verslininkė.
Visgi, nepaisant pasirinkto profesinio kelio, Milita pripažįsta savo širdyje visad sauganti tą dalį, kurią yra okupavusi muzika. Deja, sceninei veiklai laiko beveik nelieka, tačiau naujoms avantiūroms mergina – atvira, todėl palieka intrigą apie netrukus jos gerbėjus pasieksiančią naujieną.
„Nors aš pasirinkau kitą kelią, verslas nugvelbė ir nelieka laiko tam, kas tūno krūtinėje ir yra malonu, dalelė mano širdies visada yra scenoje, muzikoje, televizijoje ir žmonių akyse“, – tikino Milita.