M.Daikerytės mylimasis J.Sliževskis su draugu ėmėsi naujo verslo: nėrė į dirbtinio intelekto klodus

Justas Sliževskis ir Juras Šulcas – du draugai ir verslo partneriai, kuriems motyvacijos bei noro siekti niekuomet gyvenime netrūko. Dar mokyklos suole vaikinams gimdavo sėkmingos verslo idėjos, o prieš pusmetį jiedu kartu pasinėrė į, kaip patys sako, ribų neturinčius dirbtinio intelekto klodus, mokydami kitus verslus šiuos įrankius prisitaikyti pas save ir įdarbinti naują mėnesio darbuotoją.
Milita Daikerytė, Justas Sliževskis ir Juras Šulcas
Milita Daikerytė, Justas Sliževskis ir Juras Šulcas / Teodoro Biliūno / BNS ir Tomo Petrovskio nuotr.

Viena iš „Lietuvos ryto“ televizijos laidos „Gyvenimas versle“ istorijų – dviejų jaunų, užsidegusių, motyvuotų vaikinų – Justo Sliževskio ir Juro Šulco – pradėta veikla, versluose įdarbinant dirbtinį intelektą. Jų įkurta įmonė „Ultimate Automations“ padeda verslams įdiegti dirbtinio intelekto įrankius, kurie procesus padaro greitesnius, išmanesnius bei pelningesnius, rašoma pranešime spaudai.

„Mūsų partnerystė prasidėjo nuo mažų verslų dar mokyklos suole. Pirmą verslą pradėjome su sportinių batų perpardavinėjimu, kai mums buvo 15 metų ir nuo to užsimezgė bendradarbiavimas, kažką daryti kartu. Dirbtinis intelektas pats užaugo iki tokio lygio, kad mes pamatėme jį ir pradėjome su juo žaisti. Pakalbėjus su Juru, jog tai, ką mes darome savo verslams ir kur dar įdėtume papildomų paslaugų, supratom, kad galim sukurti gerą paslaugą ir produktą didesniems verslams“, – laidoje „Gyvenimas versle“ pasakojo Justas.

Nors dirbtinis intelektas sparčiai veržiasi į verslų gyvenimus, Lietuvoje ši sritis dar tik žengia pirmuosius žingsnius. Visgi, vaikinai džiaugiasi galintys būti vienais pirmaisiais, kurie perpratę sunkius procesus, atneš naudos ir prisidės prie kitų sėkmės istorijų.

Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Justas Sliževskis ir Juras Šulcas
Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Justas Sliževskis ir Juras Šulcas

„Kažkur prieš pusę metų, kai buvau Ispanijoje, Justas man paskambino ir pasakė idėją, kuri mano paties galvoje kirbėjo jau ilgai. Bet kuris žmogus, pabandęs pakrapštyti visiems žinomą „ChatGPT“, pamatė, ką jisai gali padaryti, bet čia yra tik paviršius, o įlindus giliau yra begalės neaprėptų rėmų, ką gali verslai padaryti ir ištobulinti“, – teigė Juras.

Kaip ir prieš bet kokias naujoves, paliečiančias darbo rinką, kyla nerimas, ar dirbtinis intelektas nepakeis tikro darbuotojo. Šiuo klausimų vaikina ramina, mat ir kadaise atsiradęs kompiuteris modernizavo praktiškai visas verslo šakas, tačiau užuot išstūmęs žmogų, jis virto jam paklūstančiu įrankiu.

„Jeigu tu esi labai geras savo srities specialistas ir žinai ką darai, dirbtinis intelektas yra įrankis padaryti tai, ką darai, dešimt kartų geriau, greičiau ir efektyviau. Mes savo įmonėje teikiame labai konkrečius dirbtinio intelekto spendimus verslams ir bandom sukurti tos įmonės naują mėnesio darbuotoją“, – tikino Justas.

Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Justas Sliževskis ir Juras Šulcas
Tomo Petrovskio/tomasfoto.lt nuotr./Justas Sliževskis ir Juras Šulcas

Tačiau vaikinai ne tik padeda klientams automatizuoti jų verslo procesus, bet ir savosios veiklos užkulisiais dalinasi socialiniuose tinkluose, atskleisdami tiek patirtas klaidas, tiek džiuginančius pasiekimus. Kanale „Neteisinga“ jie paskelbė užsibrėžiantys tikslą: per 2024 metus uždirbti milijoną ir parodyti kitiems, kaip tai daroma.

„Mes pasirinkome sunkesnį kelią, nes kai prieš pusę metų Justas man paskambino, mūsų idėja buvo ne tik daryti verslą, bet šįkart ir viską dokumentuoti. Kažkada buvo momentas, kai Justui pasakiau, jog verslą gal ir padarysim, žinom, ką reiškia pirmi klientai ir įplaukos, kurios ateina, bet įsivaizduokim, jeigu mūsų turinys, parodantis, kaip viską daryti, kažką motyvuos ir padės gyvenime kažko pasiekti ar padaryti savo. Tai ir yra dalykas, dėl kurio aš ryte šypsočiausi“, – atviravo Juras.

„Gyvenimas versle“ – šeštadieniais, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis