2023 01 31

★☆☆☆☆ / M.Govedaitė apie filmą „Operacija Fortūna: apgaulės menas“: už kiek rublių išduoti ukrainiečiai?

Praėjusį savaitgalį Lietuvos kino teatrus pasiekė britų džentelmeno, esteto ir šiaip kieto bičo, turinčio gerą skonį, režisieriaus Guy‘aus Ritchie‘io naujausia kino juosta „Operacija Fortūna: apgaulės menas“.
Jasonas Stathamas filme „Operacija Fortūna: apgaulės menas“
Jasonas Stathamas filme „Operacija Fortūna: apgaulės menas“ / „Scanpix“ nuotr.

Kartais atrodo, kad šis, išskirtinį stilių turintis kino kūrėjas, jau daugybę metų kas kokį pusmetį „iškepa“ vieną į kitą labai panašius filmus: gangsterinis siužetas, juodas humoras, daug veiksmo, gražios lokacijos, pikti ginklai ir britai, gelbėjantys pasaulį.

Toks jausmas, kad net veiksmo komedijomis šių filmų nebegalime vadinti, tiesiog reikėtų įvardinti, kad tai dar viena G.Ritchie‘io žanro klasika.

Šis kūrėjas jau yra žanras pats iš savęs.

AFP/„Scanpix“ nuotr./Guy‘us Ritchie‘is
AFP/„Scanpix“ nuotr./Guy‘us Ritchie‘is

Pažiūrėjus šį filmą nuotaika išties buvo smagi – daug gražių veidų ekrane, įspūdingi sprogimai, šilkinės fantazijos švarko atlapuose ir kurortiniai Turkijos kraštovaizdžiai. Tiesiog, dar vienas šaunus penktadienio vakaro filmas. Nieko naujo, bet džiugina.

Tačiau, vis tik, keli dalykai matyti ekrane niekaip neapleido minčių ir po seanso, pradėjus ieškoti to priežasčių, atsivėrė šiokia tokia Pandoros skrynia.

Ši kino juosta buvo pradėta filmuoti dar 2021 metų pradžioje ir turėjo ekranus pasiekti praeitų metų kovo mėn., pačioje karo Ukrainoje pradžioje.

Įdomus sutapimas, tačiau siužete vieni antagonistų yra ukrainiečiai.

Įdomus sutapimas, tačiau siužete vieni antagonistų yra ukrainiečiai, dėl ko ši kino juosta pernai metais buvo kelis kartus atidėta ir ekranus pasiekė tik dabar.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis