2022 08 22

M.Govedaitė apie „Ten, kur gieda vėžiai“: tai kas geriau – knyga ar filmas?

Šis klausimas yra amžinas ir užduodamas kiekvieną kartą, kai tik ekranuose pasirodo populiarios, skaitytojų simpatijas pelniusios knygos ekranizacija. Arba kaip dar save išdidžiai apibūdina patys tokių knygų viršeliai – pasaulinis bestseleris.
Kadras iš filmo „Ten, kur gieda vėžiai“
Kadras iš filmo „Ten, kur gieda vėžiai“ / Filmo atstovų nuotr.

Kiekvienas iš mūsų, skaitydami knygą, kuriame individualų pasakojamos istorijos matymą. Visų įsivaizdavimai yra skirtingi, o ir kuriamas vaizdas mintyse mums patiems atrodo teisingesnis nei kito skaitytojo.

Todėl visi galime sutikti, kad knygos minčių perkėlimas į vaizdinį pavidalą yra iššūkis būsimos ekranizacijos kūrėjams.

Tam reikia talentingų režisierių, aktorių, scenaristų, o prodiuseriams, sugalvojusiems tokį projektą, – atlaikyti knygų gerbėjų nuomones, kritiką bei prisijaukinti skaitytojus pamėgti būsimą kino filmą.

Asm. albumo nuotr./Kadras iš filmo „Ten, kur gieda vėžiai“
Asm. albumo nuotr./Kadras iš filmo „Ten, kur gieda vėžiai“

Jei būti visiškai nuoširdžiai, komercinio kino pasaulyje nėra tiek daug originalių scenarijų – dažniausiai visi mūsų pamilti filmai yra tik dar vienos kietos knygos ekranizacija.

Tokia jau yra ta pelningų kino projektų mitybos grandinė – gera knyga ar novelė, tikėtina, anksčiau ar vėliau taps filmu. Didžioji tokio verslo paslaptis – greičiau už kitus išsiaiškinti, kas netrukus bus ant bangos knygų pasaulyje. Tą padarius, kuo greičiau įsigyti ekranizavimo teises.

Šį darbą idealiai atlieka viena didžiausių Holivudo žvaigždžių – aktorė ir prodiuserė Reese Witherspoon. Ši moteris nėra tik žavingai besišypsanti kino akademijos laureatė – ji dar ir aktyvi knygų skaitytoja.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis