02 16

M.Jazbutytė – apie Silvestrui Belt kurtą įvaizdį su pleistrais ir savo M.A.M.A suknelę iš 500 skardinių

Įvaizdžio kūrėja Monika Jazbutytė, internete geriau pažįstama „JazbArt“ slapyvardžiu, savo sekėjus ji stebina akį traukiančiais makiažais ir unikaliomis idėjomis. Dar karantino metu ji pradėjo kurti vaizdo įrašus „Instagram“ ir „TikTok“ platformose, kur patraukė muzikos bei televizijos atstovų dėmesį. Dabar Monika džiaugiasi kurdama įvaizdžius muzikos klipams bei fotosesijoms. Moteris taip pat prisidėjo prie kelių „Eurovizijos“ dalyvių įvaizdžių. Tiesa, kūrybiškumo jai nestinga ir kitose srityse, pavyzdžiui, į šių metų M.A.M.A apdovanojimus ji atvyko vilkėdama suknelę iš 500 panaudotų skardinių.
Monika Jazbutytė
Monika Jazbutytė / Teodoro Biliūno, Pauliaus Peleckio ir asmeninio archyvo nuotr.

Monika Jazbutytė Žmonės.lt pasakoja apie pleistriukus ant Silvestro Belt veido, į kokią makiažo klaidą negali žiūrėti ir kaip jai kilo idėja į M.A.M.A apdovanojimus atvykti pasipuošus suknele, kurta iš 500 panaudotų skardinių.

Monika, dar karantino laikotarpiu kūrei įvaizdžius pagal lietuvių atlikėjų dainas „TikTok“ paltformai, o dabar ir pati prisidedi prie jų klipų filmavimų bei televizinių pasirodymų. Kaip įvyko ši transformacija?

Sukūrus įvaizdinį filmuką pasidalindavau juo ne tik „TikTok’e“, bet ir „Instagrame“, kuriame susirasdavau atlikėjų profilius bei pažymėdavau juos, kad tikrai pamatytų. Aš palaikiau ne tik jau žinomus, bet ir jaunus, pradedančiuosius atlikėjus. Jiems mano kūryba patiko, dažnai savo profiliuose jie „persidalindavo“ tais įrašais ir prireikus pagalbos kuriant muzikinius klipus, jie jau žinojo, kur kreiptis. Beje, kartais taip gaudavosi, kad net geriau „patrendindavau“ kažkurią dainą ir daugiau peržiūrų surinkdavau nei atlikėjų įkelti įrašai. Galima sakyti, kad kurdama savo įvaizdžius aš padėdavau jiems tapti šiek tiek žinomesniais.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis