Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

„Mados infekcijoje“ – Jurgos Januškevičiūtės ir „KUKLA beauty box“ duetas

Šių metų „Mados infekcijoje”“ dalyvausianti dizainerė Jurgita Januškevičiūtė kartu su „KUKLA beauty box“ įvaizdžio profesionalais Kęstučiu Rimdžiumi ir Agne Gilyte kelia kolekcijos pristatymo kokybės kartelę ir tikisi, kad, kolegos iš mados pasaulio ateityje paseks jų pavyzdžiu.
Agnė Gilytė
Agnė Gilytė / Organizatorių nuotr.

Specialiai didžiausiam metų mados renginiui susibūrusi komanda žada, kad šeštadienį, antrą „Mados infekcijos“ dieną, parodyta J.Januškevičiūtės kolekcija „Sparnuotės“ skirsis nuo ankstesnių dizainerės pristatytų darbų.

„Esu tikra, kad kolekcija „Sparnuotės“ bus išskirtinė, turtinga detalėmis ir skirsis nuo anksčiau mano pristatytų darbų. Dirbu kartu su profesionaliais stilistais, kurie pagalvojo apie kiekvieną smulkmeną“, – sako Jurgita Januškevičiūtė.

Dizainerė svarbiausiame Lietuvos madų pasaulio renginyje pristatys sukurtus prabangius aksominius švarkus, prie kurių derės kūno spalvos „Solidėjos“ bodžiai su sidabro jonais, išryškinantys kūno formas. Ruošiantis „Mados infekcijai“, stilistai kartu su dizainere panaudojo 50 metrų tiulio 60 metrų šilkinių juostų. Visa tai sukurs lengvumo ir paslapties įspūdį.

„Pagaliau „Mados infekcijoje“ dalyvaujame tokiu statusu, kaip jau seniai norėjome pasirodyti. Esame savo srities profesionalai ir norime bei galime drabužių dizaineriams padėti pristatyti kolekciją įdomiai ir taip, kaip dera. Juk madų pasaulio sostinėse viskas ir sukasi būtent tokiu ritmu. „Mados infekcija“ – svarbiausias metų renginys Lietuvos madų diktatoriams ir jų pasekėjams, tad šiame šou viskas turi būti atlikta profesionaliai, o vaizdas, kurį mato žiūrovai, turi būti išbaigtas. Mūsų supratimu, tai įmanoma tik tada, kai kiekvienas dirba savo darbą“, – sako kirpėjas-stilistas K.Rimdžius.

Jo kolegė stilistė A.Gilytė antrina, kad stilistams rūpinantis šukuosenomis, avalyne, makiažu bei bendru kolekcijos stiliumi, labai svarbi dizainerio nuomonė bei pradinė jo idėja ir visos komandos sugebėjimas ją atskleisti, tačiau svarbiausia – tai, kad drabužių kūrėjui nebereikia sukti galvos, kaip sušukuoti modelius, kaip tarpusavyje suderinti makiažo spalvas ir dekoracijas, kokia avalyne apauti ar kur sudėlioti akcentus. „Dabar tai mūsų darbas, todėl džiaugiamės, kad Jurgita gali rūpintis drabužiais, o mes sugalvojome, kaip visa tai sujungti į visumą“, – detalėmis dalinasi A.Gilytė.

Pasak dizainerės J.Januškevičiūtės, kurdama kolekciją, ji galvojo apie svajojantį žmogų, kurį nematomos jėgos tarsi pakylėja nuo žemės, „išaugina“ sparnus. „Aš įsivaizduoju, kad skristi žmogui padeda sparnuotės – labai trapios ir ne kiekvienam matomos būtybės. Tokia ir kolekcija – subtili, trapi su daugybe aliuzijų ir užuominų. Vieniems tos užuominos bus tiesiog estetinė kolekcijos dalis, o sparnuotėmis tikintiems – tai bus ypatingas reginys“, – įsitikinusi kūrėja.    

Dizainerė J.Januškevičiūtė „Mados infekcijoje“ dalyvauja jau vienuoliktą kartą. Šiais metaiskūrėja pristačiusi kolekcija „SAT 2011“ akcentavo žmogaus trapumą, kuris norėdamas apsisaugoti nuo išorinio pasaulio dažnai slepiasi po rūbais, kurie jį gali paversti tiek karaliumi, tiek vienuoliu. J. Januškevičiūtė mados pasaulyje jau daugiau nei 18 metų. Pirmąją kolekciją „Juoda-raudona“ dizainerė pristatė 1993-aisiais.

O „KUKLA beauty box“ ši „Infekcija“ – jų debiutas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos