Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados infekcijos“ pavasarinio makiažo modeliu tapo Džeimso Bondo mergina – Ieva Stasiulevičiūtė

Šeštadienį Vilniuje surengta festivalio „Mados infekcija“ modelių atranka „Infekcijos kastingas“. Jos metu buvo pademonstruotas ir specialiai „Mados infekcijai“ sukurtas pavasariškas makiažas, kurio modeliu tapo Džeimso Bondo mergina.
Ieva Stasiulevičiūtė
Ieva Stasiulevičiūtė / Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr.

Šių metų tarptautiniame festivalyje „Mados infekcija“ vyrauja slaptojo agento Džeimso Bondo tematika. Jo partnere festivalyje tapo Ieva Stasiulevičiūtė.

Žmonės.lt paklausta, kaip mano, kodėl ji buvo pasirinkta kaip Džeimso Bondo mergina, Ieva juokėsi: „O kas daugiau, jei ne aš?“

Kartu su kosmetikos kompanijos „Avon“ makiažo meistrais, slaptojo agento porininkei šeštadienį buvo kuriamas specialus „Mados infekcijos” makiažas, atspindintis naujausias pavasario makiažo tendencijas.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Mados infekcijos“ makiažas
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./Ieva Stasiulevičiūtė

Ievai makiažą kūrė meistrė Tania Popova.

„Šiame makiaže akcentuotos akys – ryškios, tamsios, juodai apvestos. Taip pat ryškios blakstienos. Gražus, švytintis veidas, šiek tiek paryškinti skruostai. Natūralios spalvos, matinis lūpdažis.

Aš rinkausi šį makiažą pagal tai, kad būtų gražu ir seksualu, kad pati Ieva jaustųsi gerai. Žinoma, atsižvelgiau į šio sezono tendencijas“, – sakė T.Popova.

Visada po Ievos ranka – raudonas lūpdažis

Ieva Stasiulevičiūtė neslepia, kad kaip ir kiekviena moteris jaučia silpnybę grožiui ir madai, tad makiažo gudrybės jai puikiai pažįstamos. Kaip ir kiekviena Džeimso Bondo mergina, taip ir I.Stasiulevičiūtė turi nepamainomus, nepriekaištingo grožio ingredientus – tai saikas, švara ir... raudoni lūpų dažai.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Mados infekcijos“ makiažas
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Mados infekcijos“ makiažas

„Visai nesvarbu ar tai laidos filmavimas, ar bėgimas į parduotuvę – veidas turi būti skaistus, šviežias. Reikia nujausti, kokias veido sritis pabrėžti, tačiau jų neperkrauti – aš dažniausiai pasirenku lūpas arba akis. Po atostogų, atrodo, užtenka pasitepti veido kremu ir jau atrodai švytinti, o po ilgų darbo valandų, nesvarbu, ar avi aukštakulnius ar sportinius batelius, nuotaiką pakelia ir veidą pagyvina raudoni lūpų dažai. Jie mane gelbėja kiekvienoje situacijoje“, – apie grožio subtilybes kalba I.Stasiulevičiūtė.

Šių metų tendencija – subtilumas

Makiažą Ievai kūrusi specialistė Tania Popova sako, kad šiais metais dominuoja neperkrautas veidas bei subtilumas.

„Šių metų makiažas gana minimalistinis. Reiktų atkreipti dėmesį į gražią odą. Akcentai arba ant akių, arba ant lūpų. Lūpos gali būti raudonos, ryškios ar natūralios spalvos. Vyrauja pastelinės spalvos, geriausiai, kad spalvos būtų matinės.

Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Mados infekcijos“ makiažas
Viganto Ovadnevo/Žmonės.lt nuotr./„Mados infekcijos“ makiažas

Taip pat gali būti juodu pieštuku iš vidaus pabrėžtos, išryškintos akys. Intensyvios blakstienos. Vis dar tendencija kaip 60-aisiais – sulipusios, ryškios blakstienos. Antakiai lieka gražiai sušukuoti, natūralūs: ne per daug stori ar siauri“, – Žmonės.lt sakė T.Popova.

Makiažo specialistė pabrėžė, kad dažantis reiktų išryškinti tik vieną detalę: „Turi būti viena išryškinta detalė, viena spalva. Lūpos gali būti arba matinės, arba šlapios. Tai gaunasi arba sultingos, seksualios, arba matinės, subtilios.

Be to, į madą grįžo įdegio efektas. Taigi veidas gali būti arba spindintis, sukuriantis šlapią efektą, arba įdegęs. Ne ryškus, o gražus, bronzine spalva, lengvai pamodeliuoti skruostai.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?