Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Mados inventorizacijoje“ dizaineriai stengėsi neišgąsdinti lankytojų

Neseniai praūžusioje „Mados infekcijoje“ dalyvavę dizaineriai šeštadienį Vilniuje, prekybos centre „Panorama“, savo kurtus drabužius pristatė smalsuolių ir potencialių pirkėjų dėmesiui. Dizaineriai nedrąsiai besidomintiems lankytojams mielai rodė ir pasakojo apie savo kūrinius, nevengdami asmeninio kontakto.
Per „Mados inventorizaciją“ dizaineriai pirkėjams iš arti pristatė savo darbus.
Per „Mados inventorizaciją“ dizaineriai pirkėjams iš arti pristatė savo darbus. / Irmanto Gelūno / BNS nuotr.

„Tiesą sakant, „Mados inventorizacijoje“ šiemet dalyvauju pirmą kartą, – šypsodamasi prisipažino festivalio „Mados infekcija“ organizatorė ir idėjinė vadė Sandra Straukaitė. – Matau, kad žmonės žiūri, domisi, bet dauguma jų – kuklūs, nieko neklausia, o juk galėtų domėtis, kaip čia nešioti, prie ko, bet neklausia – matyt bijo.“

Dizainerė „Mados inventorizacijai“ parinko tokius drabužius, kurie tiktų daugumai žmonių ir negąsdintų jų dizaino įmantrybėmis.

„Čia atsinešiau nedaug daiktų, nes man per sunku nešiotis, parinkau tuos drabužius, kurie gali tikti visiems žmonėms, yra neįpareigojantys, ne per daug stiprūs dizaino prasme. Esu sukūrusi daug rūbų, kurie yra unikalūs ir juos vilkėti reikia drąsos. O čia renkasi normalūs paprasti žmonės, todėl nenorėjau jų išgąsdinti“, – aiškino S.Straukaitė, rodydama pavasarinį lietpaltį su reguliuojamu ilgiu, marškinėlius be dydžio, tik aptemptomis rankovėmis, sarafanus, galinčius papuošti daugumą moterų.

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Per Mados inventorizaciją dizaineriai pirkėjams ia arti pristatė savo darbus.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Per „Mados inventorizaciją“ dizaineriai pirkėjams iš arti pristatė savo darbus.

Menininkė užsiminė, kad po kolekcijų liekantys drabužiai jau nebetelpa turimose patalpose ir jiems reikėtų naujos vietos.

„Reikėtų jau kurti rūbų muziejų...“, – savo svajone pasidalijo S.Straukaitė.

Tuo tarpu dizaineris Egidijus Sidaras tikino, kad didžiąją dalį kolekcijos drabužių jam kaskart pavyksta išleisti į gyvenimą.

„Pas mane daiktai neužsistovi. Stengiuosi kiekvieną daiktą padaryti kokybiškai, todėl anksčiau ar vėliau daiktai atranda savo nešiotoją. Kartais būna drabužis ilgai kabo, bet vieną dieną ateina žmogus ir jam jis labai tinka – taip drabužis pradeda gyventi, – sakė dizaineris. – Kai aplink nebėra drabužių, man kyla noras juos kurti, o kai pilna rūbų kabo, tada nematau prasmės jų daryti...“

Vis dėlto E.Sidaras didelių pardavimų per „Mados inventoriziją“ nesitikėjo.

„Man tai ne išpardavimas, o kūrybos parodymas. Manęs negąsdina prekybos centro aplinka, o žmonės gal šiek tiek ir bijo, bet jei kas prieina prie mano drabužių, aš pats pasistengiu taip pat prieiti, pabendrauti. Visiškai nenoriu ko nors įkišti prievarta, daugiau siekiu užmegzti kontaktą“, – atviravo E.Sidaras.

Drabužių kūrėjas atsivežė visą savo šių metų kolekciją, parodytą „Mados infekcijoje“.

„Mano kolekcija buvo nedidelė – tik 5 kokteilinės suknelės, kurios įvairiai transformuojasi – todėl visas jas ir atsivežiau. Jas eksponuoju kaip pavyzdžius, o jei kažkam jos tiktų ir patiktų, galėčiau suknelę pasiūti per savaitę-dvi, – atskleidė dizaineris, pridurdamas, kad moteriai, kuri nesilanko vakarėliuose kas savaitę, visiškai užtektų turėti vieną paprastą suknelę. – Rekomenduočiau turėti vieną, pakankamai paprastą suknelę, kurią galima būtų transformuoti ar keisti jos vaizdą įvairiais priedais: švarkeliu, pridėtinėmis detalėmis, papuošalais, aksesuarais. Visai nereikia turėti 115 kokteilinių suknelių, kad kaskart atrodytum kitaip.“

Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Per Mados inventorizaciją dizaineriai pirkėjams ia arti pristatė savo darbus.
Irmanto Gelūno/15min.lt nuotr./Per „Mados inventorizaciją“ dizaineriai pirkėjams iš arti pristatė savo darbus.

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos