Magai iš „DiArchy“ įspėja: sparčiai populiarėjanti lieknėjimo hipnozė tampa šarlatanų verslu

Griežčiausios dietos, sveikatai pavojingi vaistai, skrandžio mažinimo operacijos – tai tik dalelė to, ką moterys daro norėdamos sulieknėti. Nors šio pirmadienio pažinčių laidos „Būk mano meile!” jaunikis Gediminas ir jį atlydėjęs magų duetas „DiArchy“ magai Diana ir Arvydas Gaičiūnai, tvirtina, kad meilė nepriklauso nuo kūno svorio, kone kiekvienos moters svajonė – dėvėti bent vienu dydžiu mažesnius drabužius.
„DiArchy“ komandos nariai
„DiArchy“ komandos nariai / „Scanpix“ nuotr.

Amerikoje ir Europoje sparčiai plintant lieknėjimo hipnozei, apie tai, ar įtaiga gali padėti kovoje su papildomais kilogramais, prakalbo ir žinomiausias Lietuvos magų duetas, ne vienerius metus hipnozę naudojantis įvairių priklausomybių gydymui ir lieknėjimui.

„Mūsų tėvai  – buvo cirko artistai, todėl tiesiog negalėjo būti apkūnūs, o štai močiutė nebuvo iš liesųjų. Man pačiai labai rūpi, kad kūnas būtų sveikas ir gražus, todėl visą gyvenimą kontroliuoju šią sritį ir žinau, kad saviįtaiga ar profesionali hipnozė gali labai daug”, – pasakoja magė Diana.

Itin sudėtingais, pavojingais, o kartais net protu nesuvokiamais magiškais pasirodymais išgarsėję magai LNK pažinčių laidoje „Būk mano meile!” neslėpė – žmonių noru atrodyti gražiau dažniausiai pasinaudoja šarlatanai! Vis dėlto magija ir hipnozė gali padėti greičiau sulieknėti, teigia „DiArchy“.

Kaip 14 kilogramų atsikratė laidos vedėja Inga Norkutė – Žvienienė: atidžiai rinkdamasi maistą ar pasinaudojusi hipnoze? Ar internete platinami įrašai su stebuklingą lieknėjimą neva užtikrinančiu vadinamuoju 25-uoju kadru gali mus paveikti? Išskirtinis, LNK žiūrovams skirtas magiškas „DiArchy“ lieknėjimo seansas laidos metu – jau pirmadienį laidoje „Būk mano meile!”, 15.55 val.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis