Makiažo meistrė Jolanta Poškaitė: „Darbas su garsenybėmis – iššūkis neatsilikti nuo mados tendencijų“

Žurnalų viršeliuose ir mados fotosesijose įspūdingai atrodančios žinomos moterys jau žino makiažo meistrę Jolantą Poškaitę, daugelį metų dirbančią su profesionaliais fotografais ir mados stilistais. Jos teigimu, stebėti mados tendencijas jai yra ne tik malonumas, bet ir svarbi darbo dalis.
Jolantos Poškaitės darbai
Jolantos Poškaitės darbai / „Fashion Vilnius“ nuotr.
tautvydasstukas.lt nuotr./Jolanta Poškaitė
tautvydasstukas.lt nuotr./Jolanta Poškaitė

Jolanta dirba pirmojoje Lietuvoje įkurtoje makiažo studijoje „Carolina make up studio“, kur užsukus beveik visada klienčių tarpe galima pamatyti žinomų moterų iš televizijos, modelių, garsių verslininkių, pramogų pasaulio atstovių.

Darydama makiažą vienai televizijos gražuolei, nuolatinei Jolantos klientei, meistrė trumpai papasakojo apie šio sezono tendencijas, kurias rengiasi plačiau pristatyti jau šį savaitgalį Vilniaus rotušėje vyksiančioje prabangiausioje grožio inovacijų parodoje „Fashion Vilnius EXPO“. 

„Makiažo kūrėjai šiais metais idėjų semiasi iš „Boho“ ir 70-ų metų stiliaus, o tendencijos labai įvairios: nuo natūralumo iki ryškaus makiažo su subtiliu veido dekoravimu. Madinga blyški oda, nepadažytos akys ir natūralių atspalvių lūpos, tačiau lygiai taip pat madingas ir lengvas, spindintis įdegis, kurį galima išgauti gausiai naudojant skaistalus“, – pasakojo Jolanta.

„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai
„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai

Kalbėdama apie akių makiažą, Jolanta akcentavo oranžinius atspalvius. Pasak makiažo meistrės, ryškiausia šių metų tendencija yra abrikoso, koralo ir mandarino spalvos.

„Šios spalvos suteikia žvilgsniui gaivumo, o šiek tiek patamsinus akis pieštuku ar tamsesniu šešėliu, galima sukurti rudeninės saulės efektą“, – vaizdžiai pasakojo makiažo meistrė.

„Juodai apvestos akys su paryškinta vidine akies linija labiausiai tinka vakariniam makiažui, tačiau, norint sukurti subtilų roko įvaizdį, toks makiažas puikiai tinka ir dienos metu“, – toliau patarimus dalino Jolanta.

„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai
„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai

Meistrės teigimu, šį sezoną itin madingi įvairūs akių puošybos elementai. „Įspūdingai ir madingai atrodo cirkonio kristalais ar dirbtinių blakstienų kuokšteliais dekoruota apatinė blakstienų linija, akies kraštelyje nupiešta pusė žvaigždutės ar mažos rodyklės ant skruostų. Taip pat labai madingas „Twiggy“ makiažas ar, priešingai, visai nepadažytos blakstienos“.

Skystas akių pravedimas – visada madinga klasika, o J.Poškaitė šį sezoną drąsina moteris eksperimentuoti brėžiant įvairias abstrakčias, geometrines ir grafines linijas.

Toms, kurioms šiek tiek trūksta įgūdžių, makiažo meistrė rekomenduoja rinktis minkštą akių pieštuką, kuriuo apvedus akis ir lengvai išsklaidžius, galima sukurti madingą nerūpestingą įvaizdį ar nenuvalyto, „vakarykščio“ makiažo efektą, kuris šį sezoną itin madingas.

„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai
„Fashion Vilnius“ nuotr./Jolantos Poškaitės darbai

Kalbėdama apie lūpas, Jolanta akcentavo, jog šį sezoną ypač madingos sodrios raudonos, tamsios vyšnios, slyvos ant net beveik juodos spalvos lūpos.

Jau kelintą sezoną madingi išlieka stori, tiesūs antakiai, padažyti šešėliais arba antakių pieštuku. „Drąsioms ir stilingoms moterims patariu antakių plaukelius sušukuoti į viršų bei sutvirtinti juos antakių žele“, – apie naujausias antakių tendencijas pasakojo J.Poškaitė.

Jolantos Poškaitės makiažo tendencijų pristatymą nemokamai bus galima stebėti rugsėjo 13 d., nuo 16 val., grožio inovacijų konferencijoje, kuri Vilniaus rotušėje vyks „Fashion Vilnius EXPO“ parodos metu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis