Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Mamai greitąją medicinos pagalbą kvietusi A.Grigaliūnienė sulaukė grubaus atsakymo: „Mes ne taksi“

Antradienio rytas radijo ir televizijos laidų vedėjai Agnei Grigaliūnienei (39) prasidėjo nemalonia patirtimi – jos mama pasijuto blogai ir negalėjo paeiti, tad teko kviesti greitąją pagalbą. Tačiau pokalbis su greitosios medicinos pagalbos dispečere moteriai kainavo ne ką mažiau nervų – dėl emocijų antplūdžio negalėdama atsakyti į užduodamus klausimus, Agnė teigia sulaukusi nemalonaus darbuotojos atsako: „O mes ne taksi.“
Agnė Grigaliūnienė ir asociatyvus kadras
Agnė Grigaliūnienė ir asociatyvus kadras / Luko Griciaus ir 15min nuotr.

Šie metai kiekvienam lietuviui atnešė nemažai išbandymų. Visgi dar atsiranda, kas sugeba nemaloniai nustebinti – greitąją medicinos pagalbą prastai pasijutusiai mamai bandydama iškviesti A.Grigaliūnienė sako susidūrusi su grubiu darbuotojos bendravimu.

„Skambutis buvo tikrai labai nemalonus ir šokiruojantis. Ir, be jokios abejonės, aš buvau susijaudinusi. Juk ne kiekvieną dieną tavo mama tau sako, kad negali paeiti“, – apie incidentą 15min pradėjo pasakoti Agnė.

Luko Griciaus nuotr./Agnė Grigaliūnienė
Luko Griciaus nuotr./Agnė Grigaliūnienė

Kaip prisiminė Agnė, Bendrojo pagalbos centro operatorė ją sujungė su greitosios medicinos pagalbos dispečere, kuri atsiliepusi pradėjo klausinėti, kas atsitiko mamai. Tačiau susinervinusi dėl artimo žmogaus ir sunkiai rinkdama žodžius Agnė nežinojo, kaip reikėtų į tokį klausimą atsakyti. Tuomet, kaip tikina, ir sulaukė nemalonaus pareiškimo.

„Manęs klausia, kas jai yra, o aš susijaudinusi sakau, kad nežinau kas, juk aš ne daktarė. Tada man buvo atsakyta: „O mes ne taksi“, – karčią patirtį prisiminė laidų vedėja.

A.Grigaliūnienę nustebino šie darbuotojos žodžiai. Toks bendravimo tonas, jos manymu, nėra normalus.

„Norisi suprasti medikus ir apskritai visus, nes COVID-19 situacija yra labai išvarginusi. Tačiau tas atsakymas buvo žiaurus. Galbūt pagal taisykles turėjau suteikti jiems kažkokios papildomos informacijos, tačiau ką tu suteiksi, jei žmogus net neleidžia jo priliesti, jis tiesiog nepaeina“, – sakė Agnė.

Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorė
Pauliaus Ramanausko/15min nuotr./BPC operatorė

Vis tik šioje situacijoje galop galima įžvelgti ir teigiamą pusę – pagalbą galiausiai pavyko išsikviesti, o medikai su Agne ir jos mama elgėsi maloniai.

„Medikams, kurie atvažiavo ir priėmė Santariškėse, tikrai neturiu jokių priekaištų. Aišku, įtampa yra, ji matoma visur. Ir labai keista, kad kažkokia valdanti partija gali girtis, jog suvaldė koronaviruso situaciją, nors ji visiškai nesustabdyta. Man atrodo, kad dabar yra daugiau nei baisu papulti į ligoninę“, – 15min pasakojo Agnė.

Pasiteiravus, ar dėl minėto darbuotojos elgesio ji ketina toliau ieškoti teisybės, A.Grigaliūnienė atsakė, kad šiuo metu jai svarbiausia mama.

Aiškinsis situaciją

Dėl aptartos istorijos 15min susisiekė su viešosios įstaigos „Greitosios medicinos pagalbos stotis“ direktoriumi Zdislavu Skvarciany. Tiesa, pasiteiravus, ar žino apie šį nemalonų pokalbį, jis sakė, kad tokios informacijos nėra gavęs. Vis dėlto, su auditoriumi pažadėjo išklausyti pokalbį ir, jei pasitvirtins moters pasakojimas, vykdyti tyrimą.

„Mes kiekvieną tokį atvejį tiriame, pas mus yra dispečerinės auditorius, kuris audituoja ir išklauso visus pokalbius. Jei mes žinosime apie tokį atvejį, tai, be abejo, aiškinsimės. Mes tiriame apie 5 proc. atsitiktinių pokalbių, peržiūrime ir pakontroliuojame, kaip viskas vyksta. Todėl šiuo atveju, jei pokalbis tikrai buvo grubus, pradėsime tyrimą“, – patikino direktorius.

Anot Z.Skvarciany, minėtų atvejų įstaiga netoleruoja ir sužinojusi imasi griežčiausių priemonių: „Gana griežtai žiūrime ir baudžiame darbuotojus. Jeigu, sakykime, du kartus pasikartoja toks dalykas, tai gresia atleidimas iš darbo. Žinoma, reikia labai objektyviai vertinti, ar tai buvo grubus pokalbis, nes kartais būna ir atvirkštinis variantas.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais