Mantas Wizard: „Mada ir iliuzija – taip arti“

Pirmadienio vakarą sostinės senamiestyje vyko naujos mados studijos atidarymo vakaras. Renginį vedė ir magiškais triukais publiką džiugino iliuzionistas Mantas Wizard.
Mantas Wizard
Mantas Wizard / Vytauto Pilkausko nuotr.
Temos: 1 Mantas Wizard

„Mada ir iliuzijos menas tikrai turi panašumų, – įsitikinęs M.Wizard. – Mada yra paslaptinga, organiška ir labai subjektyvi. Žinoma, mada ir stilius skiriasi. Aš matyčiau madą, kaip sunkiai apčiuopiamą, nuolat kintantį ir dinamišką reiškinį. O stilius yra žmogaus asmenybės tęsinys, savęs išraiška. Bet kuriuo atveju, tiek mada, tiek stilius turi galios užburti“.

Žinomas vyras neslėpė esantis gana atsargus, kalbant apie stilių, nes itin vertina klasiką.

„Dažnai pajuokauju: jei man reikėtų pasilikti spintoje tik vieną dalyką, neabejotinai tai būtų – juodas kostiumas. Tiesiog paprasta vyriška elegancija. Savo darbe esu labai priklausomas nuo kostiumo – ir tikrai ne vien dėl slaptų kišenių, kaip kad visi yra įsitikinę“, – šypsosi iliuzionistas.

Susipažinti su mados naujovėmis atvyko ir iliuzionistas Arvydas Stonys su gyvenimo drauge Jolanta.

Vytauto Pilkausko nuotr./Arvydas Stonys su drauge Jolanta
Vytauto Pilkausko nuotr./Arvydas Stonys su drauge Jolanta

Madingus drabužių derinius vakaro metu studijoje „SiLversands&other stories“ demonstravo grupės „Vyšnios“ narės Aistė Karanauskytė ir Agnė Jarmalavičiūtė bei fotomodelis Gintarė Dainytė. Modeliams makiažą ir šukuosenas kūrė akademijos „Makeup Secrets“ meistrė Greta Jokubkaitė.

Prekės ženklas „SiLversands&other stories“ įkurtas prieš penkerius metus. Gimęs saulėtoje Barbadoso saloje, įkvėptas šėlstančios Karibų jūros, paslaptingų paplūdimių, vėjo ir smėlio šokio, užburtas sodrių spalvų, Karibų džiazo, laimės ir laisvės pojūčio… Po šiuo prekės ženklu slepiasi dvi lietuvės kūrėjos – Gintarė Jurašytė ir Ieva Deinaravičiūtė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis