Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Marija Palaikytė švenčia studijos „Trend Wave“ gimtadienį: suintrigavo žinia apie Daniele Cavalli

Prieš metus Vilniaus senamiestyje duris atvėrė stilių ir meną apjungianti erdvė – vyrams skirta studija „Trend Wave“. Jos įkūrėja mados tendencijų prognozuotoja Marija Palaikytė kartu su partnere Julija Valiuliene penktadienio vakarą bičiulius pakvietė pasidžiaugti pirmuoju gimtadieniu ir išgirsti intriguojančių planų antriesiems metams.
„Trend Wave“ gimtadienis
„Trend Wave“ gimtadienis / Gretos Skaraitienės / BNS nuotr.

„Ši diena mums – ypatinga, juk pirmieji metai tam tikra prasme turbūt būna įspūdingiausi, paskui jau beliks jubiliejų laukti, – juokėsi Žmonės.lt kalbinta Marija Palaikytė. – Mūsų tikslas buvo toks, kad situacija Lietuvoje su vyrų apranga keistųsi į gerąją pusę. Metai prabėgo labai greitai, veikla įgavo pagreitį, o vyrai, galiu patikinti, tikrai nori savo išvaizdai skirti daugiau dėmesio. Taigi mums belieka ir toliau tikėti savo veiklos ateitimi.“

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Julija Valiulienė ir Marija Palaikytė
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./Julija Valiulienė ir Marija Palaikytė

Vakaro metu bičiuliams ir svečiams M.Palaikytė atskleidė artimiausius planus, kurie – išties ambicingi. Studija plečia paslaugų spektrą – vyrai čia galės ne tik gauti įvaizdžio formavimo konsultacijas ir įsigyti aksesuarų kaip lig šiol, bet čia jų taip pat lauks dar ir drabužių linija bei rankų darbo avalynė iš Florencijos.

„Netgi siūlysime galimybę įsigyti kostiumą, siūtą pagal individualų užsakymą Florencijoje. Taigi, bus ne tik jau pagaminti gaminiai, bet ir galimybė reiklesniems užsisakyti kostiumą tiesiai pas siuvėją Florencijoje“, – teigė M.Palaikytė.

Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./„Trend Wave“ gimtadienis
Gretos Skaraitienės/Žmonės.lt nuotr./„Trend Wave“ gimtadienis

Kartu su Daniele Cavalli

Tai – toli gražu dar ne pagrindinė staigmena, kuri buvo atskleista pirmojo gimtadienio metu. M.Palaikytė pasidžiaugė sėkminga pažintimi ir pagaliau iš jos išaugusia bendra vizija.

„Neseniai grįžau iš Florencijos, kur man pavyko gauti Roberto Cavalli sūnaus Daniele pažadą kartu bendradarbiauti viename projekte, apie kurį pasipasakosime ateityje. Jis dirba su moderniu menu, o mūsų įmonė taip pat jungia meną ir madą, todėl mudviejų požiūriai – labai panašūs. Esame pažįstami keletą metų, bet tikrą ir apčiuopiamą bendro projekto idėją iškristalizavome tik dabar“, – šypteli Marija.

„Tokio rango šios industrijos atstovų palaikymas iš tiesų yra labai svarbus ir skatina dirbti toliau. Mūsų ambicijos visąlaik buvo didelės ir jos tik auga. Išskirtinumas, kokybė ir ryšys tarp mados ir meno – tai mūsų pagrindinės vertybės“, – neabejoja pašnekovė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos