Martynas Kavaliauskas ir Rūta Gajauskaitė tapo naujos Evos Mankus kolekcijos veidais

Dizainerė Eva Mankus mados pasaulyje sukasi jau ne vienerius metus. Ištaigingų rūbų kūryba išgarsėjusi dizainerė iš Kauno savo gerbėjams šįkart pristato ne vakarinių apdarų, o laisvalaikio drabužių liniją. Antrosios kūrėjos biografijoje laisvalaikio drabužių kolekcijos modeliais tapo dainininkas Martynas Kavaliauskas ir Lietuvos dailiojo čiuožimo čempionė Rūta Gajauskaitė.
Martynas Kavaliauskas ir Rūta Gajauskaitė
Rūta Gajauskaitė ir Martynas Kavaliauskas / Dainiaus Ščiukos nuotr.

„Jau ne kartą vakariniais rūbais teko puošti ne vieną televizijos laidų vedėją ar aktorę, todėl nemažai kas mane žino būtent kaip proginių rūbų kūrėją. Tačiau daug dėmesio skiriu ir kitų drabužių kūrybai. Pirmoji laisvalaikio rūbų linija atsirado gimus pirmajam vaikui. Man pačiai reikėjo kažko patogesnio, bet kartu ir gražaus. Kolekcija buvo puikiai įvertinta, tad nusprendžiau sukurti ir antrąją“, – sako Eva Mankus. 

Dizainerė pasakoja, kad naujoje kolekcijoje dominuoja metalic, juoda ir pilka spalvos. Moteriška linija papildyta ypatingomis, ryškiomis detalėmis – mažomis kaukolėmis ir ryškių lūpų aplikacijomis. 

„Veliūras – itin mėgstama medžiaga mano klientų rate. Būtent ji ir dominuoja šioje laisvalaikio kolekcijoje. Naujoje sportinėje linijoje taip pat galima rasti ir iš šiuo metu itin madingo neopreno pasiūtų rūbų“, – apie audinius pasakoja dizainerė.

Dainiaus Ščiukos nuotr./Rūta Gajauskaitė
Dainiaus Ščiukos nuotr./Rūta Gajauskaitė

„O patį didžiausią dėmesį skyriau rūbo konstrukcijai ir siūlėms. Man svarbu, kad žmogus jaustųsi patogiai, rūbas ant jo gulėtų tarsi nulietas. Ypatingą dėmesį visuomet skiriu kokybei – man labai svarbu, kad klientas po pirmo skalbimo neatbėgtų ir nesakytų, kad drabužis susigadino“, – dėsto drabužių kūrėja.  

Anot dizainerės, mada yra glaudžiai su aktualijomis susijęs reiškinys, todėl kelis naujosios kolekcijos modelius puošia simbolis, be kurio šiuo metu neišsiverčia didžioji dauguma socialinių tinklų vartotojų – tai haštago ženklas, prie kurio dizainerė klientams siūlo išsiuvinėti jiems asmeniškai svarbius žodžius ar frazes. 

„Ant džemperio rankovės esančius haštagus žmogus gali susikurti pats. Tai gali būti bet koks žodis – vaiko ar visos šeimos narių vardai, o galbūt posakis, kuris inspiruoja žmogų“, – pasakoja Eva Mankus.  

Naujos kolekcijos fotosesijoje dizainerė pakvietė įsiamžinti dainininką, ne vieno televizijos projekto nugalėtoją Martyną Kavaliauską ir gražuolę, Lietuvos dailiojo čiuožimo čempionę Rūtą Gajauskaitę. M.Kavaliauskas jau antrą kartą tampa dizainerės kolekcijos veidu. 

„Kodėl pasirinkau šiuos du žmones? Atsakymas yra labai paprastas. Jie sportiški, aktyvūs, gražūs. Su Martynu mes bendraujame nuo praeitos kolekcijos fotosesijos. O Rūta man yra išskirtinė, sportiška, daili“, – pasakoja dizainerė.

Nors naujoji kolekcija jau dabar sulaukė didelio susidomėjimo, kūrėja pasakoja, kad jos prioritetas visgi yra ne tiražinių kolekcijų kūrimas, o individualus darbas su klientais.

Dainiaus Ščiukos nuotr./Martynas Kavaliauskas ir Rūta Gajauskaitė
Dainiaus Ščiukos nuotr./Martynas Kavaliauskas ir Rūta Gajauskaitė

 „Jei norėčiau, tų kolekcijų galėčiau sukurti daug, bet labiausiai aš mėgstu dirbti individualiai su kiekvienu klientu. Man patinka pažinti žmogų, aiškintis, ko jis pageidauja ir kas jam labiausiai tiktų“, – pasakoja dizainerė. 

Eva Mankus pripažinimą pelnė ir žinomų šalyje moterų gretose. Jai ne kartą buvo patikėtas daugybės televizijos laidų vedėjų ir aktorių įvaizdis. Jos kurtais rūbais įvairiomis progomis puošėsi televizijos laidų vedėjos Indrė Kavaliauskaitė-Morkūnienė ir Vaida Skaisgirė, aktorės Sandra Daukšaitė-Petrulėnė ir Justė Zinkevičiūtė, dainininkės Karina Krysko-Skambinė ir Neringa Šiaudikytė bei kitos žinomos moterys.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis