Mažo kaimelio didelės dramos: internete apie Juozo šou plinta daina „Nėriniuota ir marga“

Nors nuo Juozo Statkevičiaus 2017 metų pavasario ir vasaros kolekcijos pristatymo prabėgo jau kelios dienos, kalbos apie neįprastoje tvarto aplinkoje pristatytą kolekciją vis dar netyla. Internautai toliau šėlsta – socialiniuose tinkluose plinta nuotaikingas aktoriaus Viačeslavo Mickevičiaus vaizdo įrašas, kuriame apdainuojamas dizaineris ir po šou pasklidę atgarsiai.
Viačeslavo Mickevičiaus vaizdo įrašo stop kadras
Viačeslavo Mickevičiaus vaizdo įrašo stop kadras / Video kadras

„Mažo kaimelio didelės dramos“, – taip pavadintas įrašas.

„Slavka Channel“ paviešinta daina prasideda žodžiais: „Turi Juozas savo tvartą, jis visiems kitiems užtvertas. Tik sulaukęs rudens galo, Juozas tvartą atidaro. Vos į tvartą tą įžengus, stovi kaimas apsirengęs, matos daug daug manekenų, kurie vaikščioja po šieną.“

Čia apdainuojami ir po kolekcijos strėlėmis dėl neva nuo „Chanel“ nukopijuotos idėjos kūrėją užmėtę mados žinovai.

„Tie, kas gavę pakvietimą/ asmeninį iš Juozuko,/ daug kas apkalbėti ima. / Žiurkių daug tame tvartuke“, – toliau pagal dainos „Mamos suknelė“ (čia pakeistą į „Nėriniuota ir marga“) melodiją traukia V.Mickevičiaus ir merginos duetas.

Vaizdo įraše užsimenama, kad „Juozuką kritikuoja ir stilistai, ir fotografai, ir floristai“, jam atlikėjai dainoje palinki susirasti tikrų draugų, kurių paprastai kiekvienas turi vos kelis, o visi kiti – „šakalai ir hienos, nutrijos, žiurkės ir kiaulių būrys.“

TAIP PAT SKAITYKITE: Juozo Statkevičiaus madų šou svečiai fotografams pozavo įbridę į šieną

TAIP PAT SKAITYKITE: Internautai bado pirštais: ar tikrai J.Statkevičius kolekcijos pristatymo idėją kopijavo nuo „Chanel“?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis