Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

M.Daščenkos nuotraukos – intymias paslaugas teikiančių merginų kataloge

Viename Europos intymias paslaugas siūlančių merginų kataloge prieš porą savaičių atsirado grupės „Olialia pupytės“ narės Marinos Daščenkos arba ja apsimetančios merginos anketa. Pati M.Daščenka tai neigia ir tvirtina, kad kažkas nori jai pakenkti, praneša delfi.lt. Skelbiama, kad mergina klientus aptarnauja savo apartamentuose. Valanda su šviesiaplauke klientams kainuoja 200 eurų. Paryžiečiai ir miesto svečiai už naktį su ja moka 1 150 eurų.
M.Daščenka nesivaržydama nusimetė liemenėlę prieš fotoobjektyvą.
M.Daščenka nesivaržydama nusimetė liemenėlę prieš fotoobjektyvą. / „Olialia" nuotr.

Mergina kataloge pristatoma slapyvardžiu Sabrina_ed (ED – agentūra „Erotic dates“, kuriai ji atstovauja), liekna 21 metų šviesiaplaukė, baltoji, 165 centimetrų ūgio. Neslepiama, kad ji rūko, tačiau kliento prašoma gali ir nerūkyti, kalba rusų ir anglų kalbomis. Kataloge nurodyta, kad susitikimai su Sabrina_ed Paryžiuje galimi nuo rugsėjo 10 iki 21 dienos.

Delfi.lt susisiekus su agentūra trumpąja žinute ir paklausus, ar Sabrina_ed – tikrai ta pati mergina, kuri pristatoma nuotraukoje, agentūra užtikrino, kad paslaugas suteiks būtent ji.

Sabrinos_ed klientai turi galimybę jos profilyje palikti atsiliepimų. Merginos paslaugomis naudojęsis klientas Cappadoce rugsėjo 12-ąją rašė, kad anketoje pateikta nuotrauka 90 procentų atitinka paslaugas teikiančios merginos išvaizdą.

„Ji nėra kilusi iš Bulgarijos, kaip nurodyta. Mergina atvykusi iš Lietuvos ir neblogai kalba angliškai“, – pastebėjo jis.

Pati M.Daščenka tvirtino Paryžiuje rugsėjį neviešėjusi, o vasarą koncertavusi su grupės merginomis. Atlikėjos teigimu, nuotraukos palydovių kataloguose atsiduria nebe pirmą kartą. Anksčiau dėl panašių incidentų ji kreipėsi į teisėsaugą, tačiau nieko nepešė – esą M.Daščenka pareigūnams bandė parodyti nuorodą internete, kur neva buvo įkeltos jos nuotraukos, tačiau jos jau buvo pakeistos kitos merginos.

„Nežinau, kodėl taip žmonės daro. Ne mano vienos nuotraukos yra naudojamos tokiems tikslams. Esu ne kartą ir pati mačiusi. Gal jie nori pritraukti daugiau klientų, gal čia tokia reklama...“ – delfi.lt sakė M.Daščenka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos