Meghan Markle dėvėtą 67 eurų vertės suknelę sukūrę lietuviai: „Pardavimų padaugėjo dešimtimis kartų“

Prieš kelias dienas vienai įtakingiausių moterų pasaulyje Meghan Markle pasivaikščiojimui Los Andželo gatvėmis pasirinkus lietuvių kūrėjų aprangą, šie neslepia, kad tai smarkiai paveikė jų pardavimus. Ir nors 15min kalbintai drabužius kuriančios įmonės vadovei dar sunku suvokti, kas įvyko, ji teigia numananti, kodėl M.Markle pasirinko būtent jų gamintą rūbą.
Meghan Markle, „Magic Linen“ modelis
Meghan Markle, „Magic Linen“ modelis / „Scanpix“ ir „Magic Linen“ nuotr.

Kaip 15min jau rašė, buvo praėję daugiau nei du mėnesiai nuo tada, kai Sasekso hercogai paskutinį kartą pastebėti viešumoje. Tačiau prieš kelias dienas Meghan Markle ir princas Harry fotografų galiausiai įamžinti vaikštinėjantys Los Andžele.

Pora, kaip rašė užsienio žiniasklaida, buvo atsipalaidavusi ir vasariškai nusiteikusi, o tokia buvo ir jų apranga, kuriai Sasekso hercogienė, viena įtakingiausių moterų pasaulyje, pasirinko ne bet kokią, o lietuvių kūrėjų „Magic Linen“ suknelę.

Šios suknelės kaina – beveik 67 eurai. Faktas, kad M.Markle dėvėjo tokį rūbą, apskriejo visą užsienio žiniasklaidą, o suknelės kūrėjams negailėta pagyrų.

„Magic Linen“ suknelę vilkinčią Meghan Markle pamatysite paspaudę rodyklę į dešinę:

Meghan Markle dėkingi už išaugusius pardavimus

15min susisiekus su įmonės vadove Vita Murauskiene, ši užsiminė, jog Sasekso hercogienės pasirinkimas apsirengti būtent jų gamybos suknelę yra itin svarbus verslui. Nors anksčiau ir būta garsių žmonių, kurie įsigydavo lininius apdarus, šios žvaigždės esą su niekuo net negalima lyginti.

„Kol kas tokių garsių klientų nebuvo. Tiesa, tarp pirkėjų pasitaikė tokių pusiau žinomų žmonių, iš serialų ir panašiai, bet tai nėra sulyginama, nes vis dėlto Meghan yra megainfluencerė, ypač drabužių srityje“, – patikino V.Murauskienė.

Anot įmonės vadovės, staiga užsienio žiniasklaidai pranešus apie tai, kaip viena žinomiausių pasaulio moterų apsirengė „Magic Linen“ suknelę, pardavimai išaugo neįtikėtinu greičiu.

„Šiuo metu tai yra kažkas nelabai suprantamo. Pardavimų padaugėjo dešimtimis kartų. Dabar mums viską suvaldyti yra ir laimė, ir iššūkis. Turime ne tik daug prekių turėti, bet jas ir išsiųsti, todėl šiuo metu ieškome ir naujų darbuotojų, ir kitų galimybių išpildyti savo planus“, – kalbėjo moteris.

Sužavėjo tvari mada?

Paklausta, kodėl M.Markle galėjo pasirinkti būtent tokią suknelę, V.Murauskienė sakė įtarianti, kad sprendimą iš dalies galėjo lemti įmonės veidas. Konkrečiau – tai, jog šie lietuvių kūrėjai gamina tvarią madą ir yra socialiai atsakingi.

„Manau, kad ji buvo sužavėta būtent tvaria mada, nes mes žengiame žingsnius link to. Taip pat vykdome daug socialinių akcijų, pavyzdžiui, pastaruoju metu rėmėme kaukėmis Niujorko savanorius, kurie seneliams nešioja maistą. Taip stengiamės nuolatos, o, tarkim, per Kalėdas rengiame daugiau vietines akcijas, daug socialinių iniciatyvų“, – vardijo V.Murauskienė.

Jos žiniomis, M.Markle, kaip žinomas veidas, drabužius renkasi pagal atitinkamą vertybių sistemą. „Manau, lėmė ir tai, jog įmonei vadovauja moteris, nes, kiek žinau, Meghan tas yra svarbu ir koreliuoja su jos asmeniniu prekės ženklu“, – įžvalgomis dalijosi įmonės vadovė.

V.Murauskienė pridėjo ir tai, kad įmonė penkerius metus intensyviai dirbo dėl to, kad jų prekės ženklas būtų išskirtinis, turėjo savą požiūrį į pakuotę, kuri nebūtų plastikinė. Ir nors, anot moters, kol kas lietuviai į tvarią madą dar nežiūri taip, kaip užsienio šalys, tačiau vis labiau tuo domisi.

„Manau, kad Lietuvoje populiarėja tiek ekologiškas maistas, tiek mažas vartojimas, tiek tvari mada. Yra tų sąmoningų žmonių, tik gal ne tiek daug, kiek užsienyje. O ir apskritai mūsų mažiau, tai ir tokių vartotojų yra mažiau“, – sakė ji.

TAIP PAT SKAITYKITE: Meghan Markle draugai nerimavo dėl jos gerovės: nėščios hercogienės karališkoji šeima nesaugojo

Apsauga ar skola britams? Sasekso hercogai galėjo apmokėti tik vieną, todėl pagalbos paprašė šeimos

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis