Pristatomo vaizdo klipo lyrinis subjektas – menininkė Eglė Grėbliauskaitė, ji – autoriaus įkvėpimo šaltinis. Vaidą Macą žavi Eglės atsiribojimas nuo stereotipų ir laisvas gyvenimo alsavimas. Personažas sukurtas galvojant būtent apie Eglę, o lyrinio subjekto pagrindu tapo – jos asmenybė ir gyvenimo būdas.
„Eglės poetiška asmenybė ir laisvas polėkis, leido į šį lyrinį „aš“ sudėti tai, kuo ji man – tokia ypatinga. Stengiausi ne transformuoti Eglę į išgalvotą personažą, o, kad Eglė taptu personažu – pati savimi, ir vaizdo klipe perteiktų drąsios ir nepriklausomos asmenybės savybes, kurios mane ir įkvepia“, – savo mintimis dalinasi Vaidas Macas.
Pakilusi ankstų rytą, ji bėga per savo gimtąjį Vilnių. Jos žingsnis greitas. Jai – „tai“ labai svarbu. Nuošalyje lieka makiažas, šukuosena ir svarbu tampa tik tai, kur ją neša širdis. Galbūt ji skuba palinkėti visa ko geriausio savo vaikams, artimiems ir mylimiems žmonėms, visam bundančiam miestui?
„Prašiau, kad į filmavimą Eglė atvyktų taip, kaip ji atrodo kasdien gyvenime. Drąsa dėvėti savo vaikų išaugtus rūbus ir avalynę, mane ir inspiravo išryškinti šios nepriklausomybę alsuojančios moters savybes. Mano žinutė – tai kvietimas atsiriboti nuo mus persekiojančio „visuomenės“ spaudimo būti „kažkokiais“, pasiduoti nuostabai ir atrasti naują, laisvą save. Gal jau laikas?“, – klausdamas baigia savo mintį menininkas.
Vaizdo klipe keičiasi tik laisvo kirpimo šilkinės suknelės, kurios, plazdendamos vėjyje, sustiprina Eglės nekantrų ir jaudinantį bėgimą. Šios besitransformuojančios konstrukcijos suknelės – iš itin prabangios Vaido Maco De Luxe rūbų linijos, kuriai autorius naudojo tik aukščiausios kokybės šilko, vilnos audinius iš Italijos, Prancūzijos. Kūryboje siekdamas išskirtinės kokybės, Vaidas ja užburia ir savo klientus, jo mados dizaino idėjų įgyvendinimui siūlydamas rinktis audinius iš vieno prabangiausių ir kokybiškiausių pasaulyje Sevile Row tiekėjų ir gamintojų – Holland & Sherry audinių katalogų.
„Kurdamas siekiu naudoti aukščiausios kokybės medžiagas, tačiau tik svajonės ilgesys, tikėjimas ir atsidavimas – pagrindiniai mano darbo įrankiai, kurie man leidžia išpildyti savo kūrybą“, – sako Vaidas Macas.
Šia vaizdine kampanija menininkas siekia, kad būtų pamatyta tai, kas nematoma ir išgirsta tai, kas – tikra. Vaizdo klipe sąmoningai atsisakoma garso takelio, tam, kad pabrėžti ankstyvo ryto tylą – vertybę, kuri taip retai sutinkama mūsų gyvenimuose.
Tyla netikėtoje vietoje, kai esame įpratinti, kad jei yra vaizdas, tai kartu – ir garsas, o jei garso nėra, mus apima nerimas, sutrinkame ir pradedame svarstyti, jog čia kažkas ne taip. Menininkas sutinka, kad garsas sustiprina, išryškina emocijas, įspūdžius, tačiau tuo pačiu ir klausia, ar tikrai mums to reikia? Nuolat save stimuliuodami tolstame nuo savęs ir nyrame į nesibaigiantį garsų ir vaizdų triukšmą.
„Pirmiausia siekiu pristatyti ne savo kūrybą, o kalbėti aktualiomis socialinėmis temomis ir bent taip įprasminti tai, ką darau. Nenoriu kurti tiesiog mados, tiesiog fotosesijų, vaizdo klipų, ieškau būdų kaip suderinti madą ir tas temas, kurios man artimos. Laikausi nuostatos, kad „FASHION MUST TALK“. Ši vaizdo kampanija yra tik švelni įžanga į išsivadavimo tematiką, apie kurią kalbėsime su Egle kitose šio bendradarbiavimo projekto dalyse“, – sako Vaidas Macas.
Centrinė šios video kampanijos idėjos įgyvendintoja – Eglė Grėblauskaitė, džiaugiasi šiuo įdomiu bendradarbiavimu ir sako, jog pamačiusi Vaido kūrybą, liko be galo sužavėta jo lengvos, lyg ir atsainios elegancijos. „Viskas paprasta ir tobula tuo pat metu. Džiaugiuosi turėdama progą drauge dirbti su tokiais talentingais žmonėmis!“ – įspūdžiais dalinasi menininkė.
Platus Vaido Maco akiratis ir įvairiapusiškumas, suteikia jam galimybę save realizuoti skirtingose meno formose: madoje, juvelyrikoje, keramikoje. Stiprus šio autoriaus braižas – išskirtinė kokybė, modernumas, intelektualumas ir drąsa.
Daugiau informacijos apie autorių ir jo kūrybą galite rasti www.vaidasmacas.com