Meno parodoje Venecijoje – ir M.Petruškevičius: pasirodys su žymiais Europos floristais

Garsiausias šalies dekoratorius Mantas Petruškevičius šiuo metu vieši Venecijoje, kurioje startuoja „Mikelandželo kūrybiškumo ir meistriškumo fondo“ (Michelangelo Foundation for Creativity and Craftsmanship) kuruojamas išskirtinis renginys „Homo Faber Event”. Garbė dalyvauti šioje prestižinėje meno parodoje atiteko dešimčiai talentingiausių Europos gėlių dizainerių.
Manto Petruškevičiaus dekoras
Manto Petruškevičiaus dekoras / Dainiaus Ščiukos nuotr.

„Homo Faber“ yra tarptautinis kultūrinis judėjimas, puoselėjantis meistriškumą ir garsinantis talentingus meistrus visame pasaulyje. Venecijoje vykstanti meno paroda yra suskirstyta į penkiolika erdvių, kurių kiekviena skirta skirtingam meistriškumui parodyti. Ypatingas dėmesys šiais metais skiriamas Japonijai, siekiant sustiprinti japoniškos ir europietiškos kultūros ryšį.

Bienalėje dalyvauja talentingiausi architektūros meno ir dizaino meistrai iš įvairių šalių. M.Petruškevičius savo kūrybą demonstruos „Blossoming Beauty“ (Žydintis grožis) parodoje, Venecijai priklausančioje San Giorgio Maggiore saloje.

Kartu su dar devyniais gėlių dizaineriais, tarp kurių ir princo Harry bei Meghan Markle vestuvių dekoratorė, Mantas pristatys savo kūrybos vazą ir gėlių kompoziciją. Vazą pagamins garsiausias ir seniausias pasaulyje Murano stiklo dirbinių gamintojas „Venini“.

Jevgenijos ZUK nuotr./Manto Petruškevičiaus dekoras
Jevgenijos ZUK nuotr./Manto Petruškevičiaus dekoras

Visų dešimties gėlių dizainerių kūriniai bus eksponuojami nuostabioje gėlių sodo instaliacijoje, kurią sukūrė garsus prancūzų interjero dizaineris ir scenografas Sylvain Roca. Vazas ir gėlių kompozicijas be M.Petruškevičiaus pristatys žinomi dekoratoriai iš Belgijos, Italijos, Jungtinės Karalystės, Prancūzijos ir t.t.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis